Champions League! Vi är tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som de är torrsprickor i däcket. Däcket är en färskvaraDäcket var helt kaputt. Läcker på flera ställen. Kul. Det har inte ens gått en säsong..
Men inte ens en säsong! Det är fan illa..Låter som de är torrsprickor i däcket. Däcket är en färskvara
Var de färska när du köpte dem då? Min kollega kollade datum på nya vinterdäck som hon precis hade köpt, och fick se att de var flera år gamla. Tydligen hade de legat LÄNGE hos däckfirman.....Men inte ens en säsong! Det är fan illa..
Jag utgår från det, firman beställde dem åt mig. De hade inget på lager i min storlek. De såg fina ut men vad vet jag. Jag kollade inte innerslangen.Var de färska när du köpte dem då? Min kollega kollade datum på nya vinterdäck som hon precis hade köpt, och fick se att de var flera år gamla. Tydligen hade de legat LÄNGE hos däckfirman.....
Bildäck har väl ingen innerslag?Jag utgår från det, firman beställde dem åt mig. De hade inget på lager i min storlek. De såg fina ut men vad vet jag. Jag kollade inte innerslangen.
Nej, det är nog väldigt sällsynt i så fall.O
Bildäck har väl ingen innerslag?
O
Bildäck har väl ingen innerslag?
Beror på om man köper nya eller bätte begagnade . Stomen kan vara kass med men då skulle dom ha sagt de från första börjanMen inte ens en säsong! Det är fan illa..
Beror på om man köper nya eller bätte begagnade . Stomen kan vara kass med men då skulle dom ha sagt de från första början
Jag är inte heller något jättefan av stegarDu kan komma hit och öva
Hundraårigt träd som jag inte vågar klättra upp i. Det behövs stege och jag är yr...
Var ska du stå?Fick svar igår att jag är anmäld till julmarknaden i december !! Hoppas nu bara inte att covid sätter stopp för detta.... Och nu blev jag redan nervös. Sitta och signera min bok på en julmarknad. Tänk om INGEN köper.....
Samma för mig. Höll i 3.5 veckaMen inte ens en säsong! Det är fan illa..