Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrivit två mail till jobbet som ligger på lur till imorgon...

En lång lista med datum jag kan jobba jämte skolan. Om inte schemat ändras eller vi får mycket gruppuppgifter. Blir det för krångligt att ha kvar mig så... gråter jag inte (bara min plånbok) 🤷‍♀️
Ett om det går att få lite mer info ang den plötsligt inställda avtackningen. Varför ställdes den in? Blir det nån annan dag? NÄR BLIR DET BUBBEL?

Försöker bli så trött att jag kan gå in och däcka med mina nya husdjur :yuck:
Men anticimex ska iaf ringa imorgon :up:
 
Var de färska när du köpte dem då? Min kollega kollade datum på nya vinterdäck som hon precis hade köpt, och fick se att de var flera år gamla. Tydligen hade de legat LÄNGE hos däckfirman..... :cautious:
Jag utgår från det, firman beställde dem åt mig. De hade inget på lager i min storlek. De såg fina ut men vad vet jag. Jag kollade inte innerslangen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp