Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrivit två mail till jobbet som ligger på lur till imorgon...

En lång lista med datum jag kan jobba jämte skolan. Om inte schemat ändras eller vi får mycket gruppuppgifter. Blir det för krångligt att ha kvar mig så... gråter jag inte (bara min plånbok) 🤷‍♀️
Ett om det går att få lite mer info ang den plötsligt inställda avtackningen. Varför ställdes den in? Blir det nån annan dag? NÄR BLIR DET BUBBEL?

Försöker bli så trött att jag kan gå in och däcka med mina nya husdjur :yuck:
Men anticimex ska iaf ringa imorgon :up:

Var de färska när du köpte dem då? Min kollega kollade datum på nya vinterdäck som hon precis hade köpt, och fick se att de var flera år gamla. Tydligen hade de legat LÄNGE hos däckfirman..... :cautious:
Jag utgår från det, firman beställde dem åt mig. De hade inget på lager i min storlek. De såg fina ut men vad vet jag. Jag kollade inte innerslangen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 983
Senast: manda
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 232
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare

Hund, Katt, Andra Djur