Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grrr, först visar det sig att webhallen inte skickat hela ordern utan bara återbetalade utan att informera om det. Sedan fick vi beställa från cdon, förutom att det blev fel leveransadress. Så jag fick gå in och skicka panikmail att de skulle ändra innan det skickas. Bleh. :arghh: Sånt här händer alltid när jag ska hjälpa till med installation av ny teknik.

Något går alltid fel.

Är döende av trötthet nu pga blev väckt imorse 07.30. Hade behövt en lina ladd för att hålla mig vaken men kör ett glas vin och tar nog natt inom kort istället. Känns mer sunt, är ju inte den ungdomliga grannen liksom

Jag måste verkligen påbörja husröjningen men får liksom inte tummen ur! 😅 Prokrastinerar så det står härliga till - först skulle hunden ut, sedan var det för varmt, sedan skulle hunden ut igen, sedan ville jag sitta i trädgården och njuta av semestern medan jag videochattade med hela familjen.... och nu är det sent och jag är trött. :angel:

Min pappa ringde mig och berättade för typ två timmar sedan, i bakgrunden spelades det Rolling Stones på aningen för hög volym.
Har spelat (också på aningen för hög volym) sedan han ringde, och även min granne spelar med duktig volym.
Jag känner mig oerhört hedrad som fått se honom live. :) En legend med stort L.

En av särbons kompisar från Polen har jammat med honom... Särbons kompis var musikprofessor och bor i Biala Podlaska (där det råkar finnas ett världsberömt stuteri...). Charlie Watts fru var där för att köpa arabhästar och Charlie hade hört om musikprofessorn som bodde där så han hade sökt upp honom och då spelade de tillsammans.

Särbons kompis var också vän med Andrzej Krzysztalowicz :heart och Marek Trela.

En av särbons kompisar från Polen har jammat med honom... Särbons kompis var musikprofessor och bor i Biala Podlaska (där det råkar finnas ett världsberömt stuteri...). Charlie Watts fru var där för att köpa arabhästar och Charlie hade hört om musikprofessorn som bodde där så han hade sökt upp honom och då spelade de tillsammans.

Särbons kompis var också vän med Andrzej Krysztalowicz :heart och Marek Trela.
Vad coolt! Måste ju vara ganska enormt att bli uppletad av Charlie Watts som typ "tja jag hörde att du existerade, vi kan väl spela en stund" :D

Vad coolt! Måste ju vara ganska enormt att bli uppletad av Charlie Watts som typ "tja jag hörde att du existerade, vi kan väl spela en stund" :D

Verkligen, J är väldigt stolt över det :laugh: Sedan kan jag tänka mig att han var lite less på att kolla på hästar (det är ju fruns intresse) så han blev säkert glad för att hitta en fellow musiker. Han var ju en ypperlig jazztrummis också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 983
Senast: manda
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 232
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18