Jag är 30 och använder det
Jag är 62 och det ordet använder jag i vardagligt tal utan att liksom tycka det är speciellt. Är det speciellt? Eller är jag urmodigt gammal...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 30 och använder det
Jag är 62 och det ordet använder jag i vardagligt tal utan att liksom tycka det är speciellt. Är det speciellt? Eller är jag urmodigt gammal...
Gud, fick googla för att förstå det mesta (kunde väl typ jalla mannen som du hade först!!).Haha! Gäller att hålla sig uppdaterad.
Shoo len, vad händer bre, mannen måste gitta ska beckna gendish walla
(nej men jag lurar ingen, är förevigt vin-tanten med rosa hår haha, angenämt)
Gud, fick googla för att förstå det mesta (kunde väl typ jalla mannen som du hade först!!).
Det kanske är lika bra, antar att aina inte har span på din lägenhet liksom?Är döende av trötthet nu pga blev väckt imorse 07.30. Hade behövt en lina ladd för att hålla mig vaken men kör ett glas vin och tar nog natt inom kort istället. Känns mer sunt, är ju inte den ungdomliga grannen liksom
Det kanske är lika bra, antar att aina inte har span på din lägenhet liksom?
Haha, det var det inte i just det fallet.Just inom humnaiora är det ganska vanligt att man kallar varandra broder, av gammal hävd så jag hade nog kopplat till den traditionen istället.
Min pappa ringde mig och berättade för typ två timmar sedan, i bakgrunden spelades det Rolling Stones på aningen för hög volym.Charlie Watts är död
Morfars trädgård ligger i skugga så där behöver vi bara klippa en bråkdel mot här hemma .Jag räknar kallt med att klippa minst tre gånger till... mina gräsmattor växer som tokiga fast de är totalt misskötta
Min pappa ringde mig och berättade för typ två timmar sedan, i bakgrunden spelades det Rolling Stones på aningen för hög volym.
Har spelat (också på aningen för hög volym) sedan han ringde, och även min granne spelar med duktig volym.
Jag känner mig oerhört hedrad som fått se honom live. En legend med stort L.
Här torkar det bort i solen men i skuggan växer detMorfars trädgård ligger i skugga så där behöver vi bara klippa en bråkdel mot här hemma .
Vi hade en trälig skåra i trädgården som sambon fyllde på jord förra våren och nu syns det knappt!Jag tror knappast att du behöver så nytt gräs dock. Vi hade en vedhög (med presenning underst) som låg på gräs i ett par månader. När veden var inslängd såg det ut som på din bild, men det tog inte lång tid förrän gräset började växa tillbaka!
Vad coolt! Måste ju vara ganska enormt att bli uppletad av Charlie Watts som typ "tja jag hörde att du existerade, vi kan väl spela en stund"En av särbons kompisar från Polen har jammat med honom... Särbons kompis var musikprofessor och bor i Biala Podlaska (där det råkar finnas ett världsberömt stuteri...). Charlie Watts fru var där för att köpa arabhästar och Charlie hade hört om musikprofessorn som bodde där så han hade sökt upp honom och då spelade de tillsammans.
Särbons kompis var också vän med Andrzej Krysztalowicz och Marek Trela.
Vad coolt! Måste ju vara ganska enormt att bli uppletad av Charlie Watts som typ "tja jag hörde att du existerade, vi kan väl spela en stund"