Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grrr, först visar det sig att webhallen inte skickat hela ordern utan bara återbetalade utan att informera om det. Sedan fick vi beställa från cdon, förutom att det blev fel leveransadress. Så jag fick gå in och skicka panikmail att de skulle ändra innan det skickas. Bleh. :arghh: Sånt här händer alltid när jag ska hjälpa till med installation av ny teknik.

Något går alltid fel.
 
Är döende av trötthet nu pga blev väckt imorse 07.30. Hade behövt en lina ladd för att hålla mig vaken men kör ett glas vin och tar nog natt inom kort istället. Känns mer sunt, är ju inte den ungdomliga grannen liksom
 
Jag måste verkligen påbörja husröjningen men får liksom inte tummen ur! 😅 Prokrastinerar så det står härliga till - först skulle hunden ut, sedan var det för varmt, sedan skulle hunden ut igen, sedan ville jag sitta i trädgården och njuta av semestern medan jag videochattade med hela familjen.... och nu är det sent och jag är trött. :angel:
 
Min pappa ringde mig och berättade för typ två timmar sedan, i bakgrunden spelades det Rolling Stones på aningen för hög volym.
Har spelat (också på aningen för hög volym) sedan han ringde, och även min granne spelar med duktig volym.
Jag känner mig oerhört hedrad som fått se honom live. :) En legend med stort L.

En av särbons kompisar från Polen har jammat med honom... Särbons kompis var musikprofessor och bor i Biala Podlaska (där det råkar finnas ett världsberömt stuteri...). Charlie Watts fru var där för att köpa arabhästar och Charlie hade hört om musikprofessorn som bodde där så han hade sökt upp honom och då spelade de tillsammans.

Särbons kompis var också vän med Andrzej Krzysztalowicz :heart och Marek Trela.
 
En av särbons kompisar från Polen har jammat med honom... Särbons kompis var musikprofessor och bor i Biala Podlaska (där det råkar finnas ett världsberömt stuteri...). Charlie Watts fru var där för att köpa arabhästar och Charlie hade hört om musikprofessorn som bodde där så han hade sökt upp honom och då spelade de tillsammans.

Särbons kompis var också vän med Andrzej Krysztalowicz :heart och Marek Trela.
Vad coolt! Måste ju vara ganska enormt att bli uppletad av Charlie Watts som typ "tja jag hörde att du existerade, vi kan väl spela en stund" :D
 
Vad coolt! Måste ju vara ganska enormt att bli uppletad av Charlie Watts som typ "tja jag hörde att du existerade, vi kan väl spela en stund" :D

Verkligen, J är väldigt stolt över det :laugh: Sedan kan jag tänka mig att han var lite less på att kolla på hästar (det är ju fruns intresse) så han blev säkert glad för att hitta en fellow musiker. Han var ju en ypperlig jazztrummis också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 586
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp