Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 62 och det ordet använder jag i vardagligt tal utan att liksom tycka det är speciellt. Är det speciellt? Eller är jag urmodigt gammal...
Jag vet att jag svor dyrt och heligt på att det absolut inte skulle bli någon fest efter vårt lilla elopement. MEN jag har ändrat mig, och efter mer huvudkliande sa jag till mannen idag att han får välja. Vi måste antingen höja budgeten, skära ner gästlistan eller skita i allting. Han sa att vi höjer budgeten och VILKEN TUR för jag jag redan planerat klart allting som blir jättedyrt. I LÖNNDOM
Vår gräsmatta får vara lite väl vildvuxen mellan klippningarnaJag räknar kallt med att klippa minst tre gånger till... mina gräsmattor växer som tokiga fast de är totalt misskötta
Vår gräsmatta får vara lite väl vildvuxen mellan klippningarna
Du kan komma hit och övaSovdags. Imorgon ska det ösregna typ. Och jag ska till skolan och ha beskärningsövningar har redan packat en omgång extrakläder!
Kratta? Vad är detJag hatar att kratta... och blir den för hög måste jag göra det, annars vill gräsklipparen inte vara med nästa gång.
Hemma och snart dags att sova.
På vägen hem mötte jag en Bäver som kom gåendes över en bro.
Första tanken var WTF är det där?
Så nu kan jag lägga till Bäver på min "Släppa över vägen" lista.
Jag och min kompis körde alltid ögonmått när vi skulle labba. Vi fick sådär bra betyg i kemi..Så kul med kemi!
Älskade kemi i högstadiet, men kunde inte läsa det i gymnasiet tyvärr. Men ett himla spännande ämne.
HAHA nu fattade jag herregudLite spackel och efterföljande slipning gör nog susen ska du se.