Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Två dagar ledigt :up: och nu normalt jobb på schema (peppar peppar peppar, än så länge).
Skönt det iaf! :). Men som sagt, han måste få det drägligt innan det är för sent....Kom på en sak jag läste i kommunaltidningen i våras...Där en som sagt upp sig sa såhär: "Vi måste sluta ställa upp. Ibland är vi så lojala att vi är dumma i huvudet". Det är faktiskt sant. Tragiskt nog!!!
 
Skönt det iaf! :). Men som sagt, han måste få det drägligt innan det är för sent....Kom på en sak jag läste i kommunaltidningen i våras...Där en som sagt upp sig sa såhär: "Vi måste sluta ställa upp. Ibland är vi så lojala att vi är dumma i huvudet". Det är faktiskt sant. Tragiskt nog!!!

De annonserar efter folk, men det är svårt att få tag i omsorgspersonal långt ut i ingenstans... Han måste verkligen träna på att säga nej dessutom.
Bra citat! Det stämmer in alltför väl..
 
Ny "kollega" på jobbet idag. Stod och pratade en stund och sedan bara men hey du måste vara M*** hen bara ja Diabetikern vi känner ju varandar väl umgicks mycket för 20 år sen om inte annat så träffades vi ju i staden *** i somras.

Det är ju för tusan sambons kompis och här står jag och babblar på som ingenting. :rofl:

Ja ja den får jag bjuda på
 
Mamma ringde och väckte mig 🤨😂 Somnade vid halv fem imorse .. Går bra för mig att att försöka vända tillbaka dygnet känner jag.

De skulle iväg och titta på en gård, haha stadsråttorna ❣️ Hennes man har fått någon idé om att han ska bedriva avelsverksamheten hemma med personal 😂 Ja vi får väl se vart de här slutar men tror inte mamma är så sugen på att flytta ut på landet igen efter över 20 i år i stadsmiljö.
 
Naaw vilka gulliga kollegor jag har ändå
1629361561643806489414133654760.webp

Lämnat en lapp i brevlådan :love:
 
Mamma ringde och väckte mig 🤨😂 Somnade vid halv fem imorse .. Går bra för mig att att försöka vända tillbaka dygnet känner jag.

De skulle iväg och titta på en gård, haha stadsråttorna ❣️ Hennes man har fått någon idé om att han ska bedriva avelsverksamheten hemma med personal 😂 Ja vi får väl se vart de här slutar men tror inte mamma är så sugen på att flytta ut på landet igen efter över 20 i år i stadsmiljö.
Kan vara svårt det där om man inte är ense om hur man vill leva och bo jao.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 136
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 892
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp