Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@sthu, hur går det med din mans jobb? Har han hunnit vila något????
Skönt det iaf! . Men som sagt, han måste få det drägligt innan det är för sent....Kom på en sak jag läste i kommunaltidningen i våras...Där en som sagt upp sig sa såhär: "Vi måste sluta ställa upp. Ibland är vi så lojala att vi är dumma i huvudet". Det är faktiskt sant. Tragiskt nog!!!Två dagar ledigt och nu normalt jobb på schema (peppar peppar peppar, än så länge).
Skönt det iaf! . Men som sagt, han måste få det drägligt innan det är för sent....Kom på en sak jag läste i kommunaltidningen i våras...Där en som sagt upp sig sa såhär: "Vi måste sluta ställa upp. Ibland är vi så lojala att vi är dumma i huvudet". Det är faktiskt sant. Tragiskt nog!!!
Jepp vet ju själv för väl...Ja men hon har ju verkligen rätt i det!De annonserar efter folk, men det är svårt att få tag i omsorgspersonal långt ut i ingenstans... Han måste verkligen träna på att säga nej dessutom.
Bra citat! Det stämmer in alltför väl..
Gjordes i vintras. Den lägger inte av helt även om filtren är smutsiga. Nu är den helt död och det lyser inga dioder på den.Är den rengjord (filtren) på sistone?
Det sitter ingen säkring i den som har löst ut?Gjordes i vintras. Den lägger inte av helt även om filtren är smutsiga. Nu är den helt död och det lyser inga dioder på den.
Kan vara svårt det där om man inte är ense om hur man vill leva och bo jao.....Mamma ringde och väckte mig Somnade vid halv fem imorse .. Går bra för mig att att försöka vända tillbaka dygnet känner jag.
De skulle iväg och titta på en gård, haha stadsråttorna Hennes man har fått någon idé om att han ska bedriva avelsverksamheten hemma med personal Ja vi får väl se vart de här slutar men tror inte mamma är så sugen på att flytta ut på landet igen efter över 20 i år i stadsmiljö.