Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha han är dessutom tvär allergisk mot pälsdjur Haha mamma tror de är en fix idé och att de ska gå överKan vara svårt det där om man inte är ense om hur man vill leva och bo jao.....
Ojdå! Jo får väl hoppas de då haha.Haha han är dessutom tvär allergisk mot pälsdjur Haha mamma tror de är en fix idé och att de ska gå över
Kan du inte longera ur den värsta överskottsenergin? Ska visst börja blåsa halv jävel här med fast mitt 9 åriga fjordsto bryr sig mkt mindre om blåsten än min gamla fjordvalack gjorde , han hade överlag mer "spattiga nerver" haha.Velar om jag ska köra Trulen eller inte. 11 dagar vila = explosiv häst. Dessutom blåser de han hatar blåst han får spunk redan där Äsch får åka och mocka och sen se vad vädret blir ...
Jobbar du natt?Vaknade nu av att grannen bankade på dörren och frågade om jag hade ägg hemma. Kul jul. Är alltså vaken. Men knappt vid liv
Kan vara så att vår pump fick gå med skitigt filter i ett år Blev mycket bättre effekt med rent filterÄr den rengjord (filtren) på sistone?
Fjärrkontroll? Kassa batterier i den?Gjordes i vintras. Den lägger inte av helt även om filtren är smutsiga. Nu är den helt död och det lyser inga dioder på den.
Har lite ont i magen igen Men imorgon är det dags för ul av gallan så det kanske är bra om något är på g då?
Jobbar du natt?
Ajaj. Morfar hade gallblåseinflammation och gallstenar samtidigt. Inte avis på den smärtan.....Usch tacksam så länge jag klarar mig!Stackare! Jag har haft gallblåsebesvär. Den smärtan alltså!
Sent Tidigt menar du väl ändåKom hem sent efter middag hos grannarna (som mynnade ut i spontandans)