Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkade visst lägga armen på en geting som var i min väska. Fick till slut ett stick. Tur jag inte är allergisk.

En kollega är ju så fantastiskt underbar att man kan inte annat än att skratta.
Han: "astronaut, vad ska man aldrig säga till en geting?
Jag: "Vet inte".
Han: "stick" och bryter sedan ut i sitt speciella skratt.

Satte nästan kaffet i fel strupe :angel:
 

Bifogade filer

  • 20210819_131632.webp
    20210819_131632.webp
    29,9 KB · Visningar: 30
Vet ni vad? Har av och till under em känt att tårna typ "domnar" Men jag har gett fan i att googla. Är det nått helt ofarligt och tillfälligt hade jag slösat bort dyrbar tid av livet på att må dåligt helt i onödan- Bra där! Och när jag vek tvätten förut (lakan och badlakan och sånt ) så kom jag på mig själv med att inte vika om för att perfektionisten i mig vill att det ska vara perfekt vikt kant i kant- Bra där! 😀 Både perfektionisten och hypokondrikern fick backa :D!!!
Dessutom har jag skrittat ut och klättrat lite och bara toknjutit av stunden med min älskade häst utan några idiottankar och ångestskit, bara njutit så som det ska vara :heart .
 
Vet ni vad? Har av och till under em känt att tårna typ "domnar" Men jag har gett fan i att googla. Är det nått helt ofarligt och tillfälligt hade jag slösat bort dyrbar tid av livet på att må dåligt helt i onödan- Bra där! Och när jag vek tvätten förut (lakan och badlakan och sånt ) så kom jag på mig själv med att inte vika om för att perfektionisten i mig vill att det ska vara perfekt vikt kant i kant- Bra där! 😀 Både perfektionisten och hypokondrikern fick backa :D!!!
Dessutom har jag skrittat ut och klättrat lite och bara toknjutit av stunden med min älskade häst utan några idiottankar och ångestskit, bara njutit så som det ska vara :heart .
Härligt! Bra att du gått emot dina tankar så du kan njuta istället för att ha ångest. 👍

Jag har haft en bra dag vid havet. Inte haft så mycket kaos i hjärnan på ett par dagar nu. Kan tänka klart för första gången på länge, så tror att vi äntligen hittat vad mitt problem är och att jag därmed fick rätt medicin.
Fortfarande mycket att terapia bort, men förhoppningsvis blir det lättare nu. 🙂
 
Härligt! Bra att du gått emot dina tankar så du kan njuta istället för att ha ångest. 👍

Jag har haft en bra dag vid havet. Inte haft så mycket kaos i hjärnan på ett par dagar nu. Kan tänka klart för första gången på länge, så tror att vi äntligen hittat vad mitt problem är och att jag därmed fick rätt medicin.
Fortfarande mycket att terapia bort, men förhoppningsvis blir det lättare nu. 🙂
Tack! Härligt, låter som topp för oss båda 🥰
 
Vår tvärdog på julafton! Men då hördes det att det smällde till som fan. Den fick efter många om och men bytas ut.
Vår dog när blixten slog in i huset. Liksom mycket annat, inklusive alla teleuttag som då gjorde hål i väggarna mittemot i alla rum. Lät som en missilträff, rykte som en smärre skogsbrand så det var några oroliga minuter innan brand kunde uteslutas.

Vi fick ny genom hemförsäkringen men med avdrag för ålder.

Så ”smällde till som fan” verkar vara gemensamma nämnaren!
 
Vår dog när blixten slog in i huset. Liksom mycket annat, inklusive alla teleuttag som då gjorde hål i väggarna mittemot i alla rum. Lät som en missilträff, rykte som en smärre skogsbrand så det var några oroliga minuter innan brand kunde uteslutas.

Vi fick ny genom hemförsäkringen men med avdrag för ålder.

Så ”smällde till som fan” verkar vara gemensamma nämnaren!
Haha, det var dock dåligt med åska på julafton!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 122
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 888
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp