Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Äger ingen voltmeter och vet inte hur man använder en. Har ett proppskåp med switchar, om det nu har betydelse.Mäta i proppskåpet med voltmeter.
Se att lampor och annan utrustning kopplade till alla faser går att tända. Om alla andra grejer funkar så är det osannolikt att det är elfel.
Finns det andra skumma problem med elen? Typ spöklyse i släckta lampor osv?
@Wille Proppskåpet/säkringsskåpet, 3-fas har 3 proppar
Vad är det?Sedan lite indisk pakora
Du har nog två "proppskåp". Ett inne i huset, eller i nära anslutning. Ett ute, kanske på en stolpe.Ok. Äger ingen voltmeter och vet inte hur man använder en. Har ett proppskåp med switchar, om det nu har betydelse.
Jag har inga kända fel med elen alls.
Det jag kan göra är att se om jag kan koppla in en lampa i det uttaget som värmepumpen är kopplad till.
Ja, det finns ett proppskåp ute också, men kan det verkligen vara något där som har gått när precis allt utom luftvärmepumpen fungerar?Du har nog två "proppskåp". Ett inne i huset, eller i nära anslutning. Ett ute, kanske på en stolpe.
Det är i skåpet ute du ska kolla om alla proppar är hela.
Aha!Friterade rotsaksbollar, sååååååå gott!!![]()
![]()
Ja, det finns ett proppskåp ute också, men kan det verkligen vara något där som har gått när precis allt utom luftvärmepumpen fungerar?
Ingen fast installation? I så fall har du kanske inte strömbrytaren på utsidan som jag skrev om.Det jag kan göra är att se om jag kan koppla in en lampa i det uttaget som värmepumpen är kopplad till.