Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fjärrkontroll? Kassa batterier i den?

Om du får igång den så skadar det nog inte att rengöra filtren också. Har för mig att man ska göra det med 2-3 månaders mellanrum.
Fjärrkontrollen verkar fungera. Trycker jag på något så ändras displayen på den. Men det lyser som sagt inga dioder på luftvärmepumpen. Den står i öppet läge som den gör när den blåser in luft. Men den har slutat blåsa och är död.
 
Fjärrkontrollen verkar fungera. Trycker jag på något så ändras displayen på den. Men det lyser som sagt inga dioder på luftvärmepumpen. Den står i öppet läge som den gör när den blåser in luft. Men den har slutat blåsa och är död.
Vår tvärdog på julafton! Men då hördes det att det smällde till som fan. Den fick efter många om och men bytas ut.
 
Försöker städa här hemma, killen kommer imorrn och det behöver inte se ut som bomben slagit ner, så försöker ta tag i det lite sakta men säkert.
Var på tippen och slängde en hel del, kändes skönt att bli av med en hel del, bärt ner cd-skivs bokhyllorna till förrådet, så bokhyllan blev mindre och rummet lite ljusare.

Får börja i en ände så blir jag nog så småningom klar. :)
 
Nu börjar helvetesveckorna. Stress och fixa allas access och alla skåpnycklar med mera till skolstart. Mitt i allt ska de promt ha heldagars och halvdagarsmöten jag måste vara med i ungefär varannan dag. :arghh:
Allt detta ska göras i ett rum utan luftkonditionering så klart.
Börjar redan känna av stressen efter bara en dag, inte bra.
 
Kom på att jag måste lämna tillbaka två böcker idag annars blir det böter (himla onödigt) och mitt bibliotek i Årsta är fortfarande stängt så det är bara att pallra sig iväg till det närmaste som är Medborgarplatsen. Har redan lånat om två gånger så den här gången måste de dit fysiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 125
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 889
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp