Ah, nej, där hade nog jag också halat in yolo-attitydenSnyggt!
Jag är hyfsat duktig på inredning men att sätta in köksöar, el och spotlights är några steg över min nuvarande kompetens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, nej, där hade nog jag också halat in yolo-attitydenSnyggt!
Jag är hyfsat duktig på inredning men att sätta in köksöar, el och spotlights är några steg över min nuvarande kompetens.
Galenskapen vet inga gränserRäddningstjänsten har yrkat på uppskjuten skolstart i Gävle pga vädret. Då tyckte någon stjärna på Furuvik att det här var en bra idé
Visa bifogad fil 75519
Har du kollat så ingen säkring löst ut?Min luftvärmepump tycks ha gått hädan. Inte konstigt att jag fryser. Får tända i vedspisen.
Alla säkringar är ok.Har du kollat så ingen säkring löst ut?
Igenkänning. Jag har inte handlat nåt på väldigt längeKom ju på att jag hade presentkort på HM sedan jag fyllde år i Mars Så beställde lite nya kläder vilket kan behövas om vi nu ska återgå till normal undervisning, jag har inte köpt ett klädesplagg knappt på 1½ år
Här är de mesta svart i min garderob Elr möjligtvis randigt ibland. Jag är verkligen ingen färg människa.Igenkänning. Jag har inte handlat nåt på väldigt länge
Nu när jag vågar gå på stan igen har jag tittat lite i affärer och allt är ju så himla TRÅKIGT. Milda bleka färger och trista snitt.
Lyckades köpa en regnkappa idag!
När jag ändå var ute och åkte stannade jag till och köpte en påse kakor och svängde förbi verkstan. Satte mig medan kundmottagaren hjälpte en kund och gick sedan allvarligt fram och hälsade.
- Jo, den där monteringen av extraljusen ...
Fick en orolig blick och ett försiktigt hej tillbaka.
Stoppade ner handen i väskan och halade fram kakorna som jag la på skrivbordet.
- Jag är jättenöjd, det var väldigt snyggt monterat så jag tänkte bjuda på lite kakor.
Fick ett glatt leende tillbaka och tack så mycket. Han skulle hälsa från mig men jag behövde absolut inte ge dem kakor. Han hade blivit så nervös när jag kom in och såg så allvarlig ut att han hade tänkt åh nej, vad har nu hänt!
Bästa verkstan, de är alltid så hjälpsamma och vad som än händer så har de alltid tid om något händer.
Messade snyggingen på HP och berättade att jag bjudit verkstan på fika. Fick till svar frågan vad jag skulle bjuda honom på?Nyss hemkommen från grannen där jag blev inbjuden på middag, risotto och ugnsstekt lax + vin.
Tre trötta och arga ungar som skrek, grät och bråkade fick mig vilja fly fältet, men taskigt på 40-årsdagen så jag stod ut och det blev trevligt efter en del gråt och tandagnisslan, men nu är jag hemma i sängen i lugn och ro. Ett par blöta hundar på golvet och tre katter i sängen hos mig.
Mätt och belåten, lunchdejt i morgon och en flirt på nätet med en på tok för ung snygging.