Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte mc igår 2 timmar, mår lite sådär just nu..

Men samtidigt less på en person på tradera som bjuder över gamla ridsport special tidningar från 79-90 är helt omöjligt att bjuda över denna personen. 500 kr över hela tiden då lägger man överbjudningen
 
Just pratat med mes-chefen igen. Tummen upp för att han ringer och vill informera (för det gör inte de andra) och återigen fick jag avbryta honom med sin mansplaining. :meh:

Infomratiom om att nya kollegan som skulle börja v 34 blir nog en vecka senare pga av inskolning mm Men mes-chefen hade lagt undan kläder till honom här i butik X och fixat. Varpå ja vad bra då kan vi ju ta en genomgång på beställning av kläder när han kommer hit eftersom vi andra på stället går i gamla företagets logga. han bara ja ehum jo men ni kommer ju få ett inlogg på beställning av kläder och det är ju uträknat si och så att en vinterjacka ska hålla så länge varpå jag svarade att är det bra kvalitet på jobbkläderna är det inga problem men detta skulle vi ju ha tillgång/information om redan i mars. Men vi kan ju ta genomgången för ALLA anställda när nya kollegan är på plats

sen sa jag att Vi ska väl också ha inloggning till företagets intra-nät? där vi kan se vilka som är inloggade det hade ju hjälpt mig betydligt eftersom jag nu tar fram vår hemsida och kolla upp telefonnummer till de olika butikerna och vem man ska prata med.

Då fick jag ytterligare en förklaring till vad intra-nätet var. Jag väntade tills han pratade färdigt och frågade om min fråga om när vi fick tillgång/inlogg till intra-nätet var oklar eftersom jag fick en sådan förklaring till vad det är för något.

Känner att jag måste vara såhär på och tydlig. Jag har inte lust att lägga massa tid på att få uppenbara saker förklarade för mig.
 
Vaknade vid 10.30 av att en granne bankade på dörren för att berätta att hen är tillbaka från semestern 😅 Öppnade yrvaken och ba ”ok det är noterat” 😆
Nu dricker jag kaffe och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Ska möta ett galleri som har försökt jaga mig i ca ett halvår. I deras sista mail frågade de om jag månne var stans mest svårflörtade person. Men nu ska vi ses kl 14. Funderar om jag pallar gå och handla innan det. Att dra igång och måla nu är iaf inte ett alternativ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 893
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp