athena_arabians
Trådstartare
Försöker vakna... jag har problem med nacken och ryggen igen så jag var helt dödstrött igår. Jag blir så less på min jädra kropp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bäst före betyder inte oätlig efter.Dum fråga men (aldrig köpt det tidigare därför blir jag fundersam) rostbiffsteken jag hämtade i måndags är bäst före imorgon. Har mörknat i färgen. Normalt eller ska jag lämna tillbaka?
Nä det vet jag . Blev bara fundersam på färgen då jag aldrig köpt den här köttbiten förr . Luktar lätt syrligt så inte illa direkt.Bäst före betyder inte oätlig efter.
Mjölksyrebakterier, är den vaccad så skölja av, torka torrt och låt den lufta så försvinner lukten. Inget som är vakumpackat luktar gott när man öppnar det.Nä det vet jag . Blev bara fundersam på färgen då jag aldrig köpt den här köttbiten förr . Luktar lätt syrligt så inte illa direkt.
Aha, tänkte inte så långt utan skar bara upp den i två bitar; jättefin snittyta och frös in men det ska jag komma ihåg till nästa gång, tack! . Försöker botanisera lite i andra bitar än det gamla vanliga .Mjölksyrebakterier, är den vaccad så skölja av, torka torrt och låt den lufta så försvinner lukten. Inget som är vakumpackat luktar gott när man öppnar det.
Ska du frysa så släng in det i frysen direkt, ska du laga till det så låt det luftas.Aha, tänkte inte så långt utan skar bara upp den i två bitar; jättefin snittyta och frös in men det ska jag komma ihåg till nästa gång, tack! . Försöker botanisera lite i andra bitar än det gamla vanliga .
Jaha men dåså, tack!Ska du frysa så släng in det i frysen direkt, ska du laga till det så låt det luftas.
Dokumentär om vad då?
Eftersom jag själv haft en jäklig jobbdag på sjukhuset roade jag mig med sjukhusserie. Kan behöva något annat att se på
Chris Chan: A comprehensive history. Om en autistisk lesbisk transperson vars hela liv i princip är dokumenterat på nätet.@Hoarfrost undrar också vilken dokumentär?
Jag tittade just upp och insåg att jag läst och lyssnat på musik i typ fyra timmar. Inte hänt på kanske fyra år?? Magiskt!
(Och, återupptäckt Editors )