athena_arabians
Trådstartare
Kladdkakan gick att äta ändå faktiskt, vilken tur
Alltså... det ska mycket till innan det INTE går att äta något med choklad i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kladdkakan gick att äta ändå faktiskt, vilken tur
Skickat referenser till skolan jag var på intervju hos, så nu hoppas jag de höjer mig till skyarna så att jag får jobbet.
Alltså... det ska mycket till innan det INTE går att äta något med choklad i!
Haha satt och fnissa för mig själv i fönstret igår när jag såg alla medeltidsmänniskor köa till Bistra haren. Tänkte de måste vara en jäkla fest där inne med tanke ljudvolymen från ruinen Behövde inte gå dit själv räckte att ligga i sängen och lyssna Faktiskt sätt ovanligt lite folk i år mot tidigare, lite sorgligt faktiskt! Annars brukar typ alla lägenheter på gården vara uthyrda till folk som ska på medeltidsmarknaden osv men bara en familj i år.Visa bifogad fil 75266
Vad gott jag sov här noterar att jag är för gammal för att snåla på färjan.
Ps mår oroväckande bra så antar att jag fortfarande är full hehe
Haha ja det var bra drag på värdshusen! Bistra var supermysigt. Det är ju första året för mig så har inget att jämföra med men det var många som sa att det var väldigt annorlunda tack vare restriktionerna osv.Haha satt och fnissa för mig själv i fönstret igår när jag såg alla medeltidsmänniskor köa till Bistra haren. Tänkte de måste vara en jäkla fest där inne med tanke ljudvolymen från ruinen Behövde inte gå dit själv räckte att ligga i sängen och lyssna Faktiskt sätt ovanligt lite folk i år mot tidigare, lite sorgligt faktiskt! Annars brukar typ alla lägenheter på gården vara uthyrda till folk som ska på medeltidsmarknaden osv men bara en familj i år.