F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vill helst ha så många som möjligt runt omkring sig. Han älskade när vi jobbade med att köra runt besökare på ett historieland. Inte så mycket att dra folk, utan när folk stod i en flock runt honom och alla klappade på honom. ❤Är så underbart med såna hästar! Min är också sådär att hon värdesätter gos och kel och att matte bara är med henne en stund ❤
Efter det enorma haveriet att min man inte visste om att ”Du måste finnas” var en cover så satte jag precis på den på högsta volym i bilen. Han säger ”Jag gillar den nya bättre” och det sved men så kan det ju vara, alla gillar inte musikal, men sen säger han att Newkid har en så bra känsla i rösten. Jag har inte pratat sen dess utan bara bett tyst om förlåtelse till Sveriges bästa sångerska Helen. Jag tror jag måste skilja mig och fly med vårt barn.
Jag är helt förutsägbar så därför måste jag ha lista. Har jag ingen lista och ska handla 3 saker så är det bara 2 av dem med, trots att jag kör mantrat ”3 varor” på repeat genom hela butiken.Hämtade ut köksvågen, vi får se hur den fungerar. Köpte samtidigt lite olika tuggpinnar på Arken Zoo i den fromma förhoppningen att Megara föredrar att tugga på en av dem istället för på möbler, kablar, sladdar och mig.
Bleh insåg just att jag glömde att köpa toapapper och tvättmedel. Varför glömmer man alltid någonting?
Edit 2: Även om man har en lista med sig.
Gud vad du är VULGÄR!"Vuxenmys"
S E X
Ni kan aldrig ha tråkigt där hemmaJag hällde ut torrfoder-kulor till valp utspritt i undervåningen. Så hon kunde äta och hållas sysselsatt ett tag. Hunden blev så jäkla lycklig att hon fick ryck och sprintar istället runt med röven indragen under sig, öronen bakåt och ögonen ser ut som de ska ploppa ut. Det flyger kulor så det rasslar. Valpar..
Går nu mot strömmen och levlar upp (?) till rårakor när andra kör efterrätter
Visa bifogad fil 75288
Valp, clown-sambo och vi båda med ADHD. Njä, det händer en del..Ni kan aldrig ha tråkigt där hemma