Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger på hotellsängen och samlar ork för att gå i duschen, sen ut och äta och sen sova. Vi åkte halv sju i morse, burit in allt vi packat till sonens rum, varit till IKEA och handlat sånt som saknats, varit på info möte om boendet och försökt fundera på vad som mer saknas som vi måste handla i morgon 🤪
 
Vi festade till det med lite hämtmat idag.... :d Jag köpte en flaska vin också, men den får nog vänta tills imorgon. Inte för att jag egentligen tror att jag kommer att få ont på ryggen där märkena skrapades bort, men OM det händer vill jag kunna ta smärtlindrande. Så vinet får vänta.... :)

Skönt att det är fredag :banana:! Förra helgen var jag väldigt upptagen med att hjälpa föräldrarna med att tapetsera, så denna helgen blir det nog mest hemmapyssel ute och inne. Klippa gräset, tvätta, skriva på boken (+ göra lite research), läsa böcker, osv.... :)
 

Bifogade filer

  • B11F6CFA-6D91-4D10-B21D-A827A166A2B6.gif
    B11F6CFA-6D91-4D10-B21D-A827A166A2B6.gif
    1,9 MB · Visningar: 149
Är lagom sänkt av dos 2.
Lite feber, mycket ont i armen. Och skuldran. Och nacken. 😅

Soffmys istället för folk var ett ypperligt beslut.

Har dock gjort slut på mina irakiska bröd :cautious:
Vad kan en rota fram för mat nu då..
 
En granne ringde mig i ett ärende om en händelse i byn. Mitt i rundpratet häver han ur sig att Jimmie Åkesson är den mest intelligenta och skickligaste partiledaren vi har i landet.
Jag blev helt ställd.

OK, jag begriper att det finns sympatisörer här, men har på något vis trott att de alla är som de anhängare jag träffar i mitt politiska arbete. Och de är rena tomtarna...
Nåväl där kom verkligheten och knackade på.
 
Gav upp mina matplaner i Visby under högsäsong och helg 😴 Så får bli soffmys istället.

Ringde mamma och fråga hur ugnen fungera, svaret var att hon aldrig använt den på alla år 🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 904
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp