Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hänger i kvarteret

19836BDE-49BA-4A31-B5BE-A0898DFCD953.webp
 
Mailade ju HR i tisdags, ett uppföljningsmail med lite frågor gällande att jobba kvar extra, om jag skulle tänka på något särskilt nu innan jag går på semester (som sträcker sig till mitt slutdatum) osv.

* tystnad * Inte ett ljud tillbaka. HR-chefen är på semester men assistenten är tillbaka sen i måndags så någon typ av acknowledgement hade varit trevligt? (Om så bara "vi pratar mer när xx är tillbaka".)

Mailade dessutom ut ett helt annat mail med båda från HR på cc idag och DET svarar assistenten på inom en timme. Alltså. Gah!
 
Efter det enorma haveriet att min man inte visste om att ”Du måste finnas” var en cover så satte jag precis på den på högsta volym i bilen. Han säger ”Jag gillar den nya bättre” och det sved men så kan det ju vara, alla gillar inte musikal, men sen säger han att Newkid har en så bra känsla i rösten. Jag har inte pratat sen dess utan bara bett tyst om förlåtelse till Sveriges bästa sångerska Helen. Jag tror jag måste skilja mig och fly med vårt barn.
 
Varit iväg till veterinären med en hund och kollat upp ett sår. Jag gick en promenad med en av de andra undertiden och sprang en del. När vi var tillbaka drog hunden mot bilen, hon hade sprungit färdigt :laugh:

På väg hem blev vi omkörda av en bil med släp på en hundraväg (vi körde i hundra). En stund senare körde vi förbi den när den stannat vid sidan och kollade släpet. Precis bakom oss körde en stor maskin upp bakom oss i 30 km/h, så de hamnade bakom den :devil::angel:
 
Efter det enorma haveriet att min man inte visste om att ”Du måste finnas” var en cover så satte jag precis på den på högsta volym i bilen. Han säger ”Jag gillar den nya bättre” och det sved men så kan det ju vara, alla gillar inte musikal, men sen säger han att Newkid har en så bra känsla i rösten. Jag har inte pratat sen dess utan bara bett tyst om förlåtelse till Sveriges bästa sångerska Helen. Jag tror jag måste skilja mig och fly med vårt barn.
Ikväll blir det inget vuxenmys för honom, han måste se "så som i himmelen" som ursäkt till Helen! :cautious: :rofl:
 
Hämtade ut köksvågen, vi får se hur den fungerar. Köpte samtidigt lite olika tuggpinnar på Arken Zoo i den fromma förhoppningen att Megara föredrar att tugga på en av dem istället för på möbler, kablar, sladdar och mig.

Bleh insåg just att jag glömde att köpa toapapper och tvättmedel. Varför glömmer man alltid någonting?

Edit 2: Även om man har en lista med sig.
 
Hämtade ut köksvågen, vi får se hur den fungerar. Köpte samtidigt lite olika tuggpinnar på Arken Zoo i den fromma förhoppningen att Megara föredrar att tugga på en av dem istället för på möbler, kablar, sladdar och mig.

Bleh insåg just att jag glömde att köpa toapapper och tvättmedel. Varför glömmer man alltid någonting?

Edit 2: Även om man har en lista med sig.
Inte tvättmedel här iaf ! :). Fick ju som sagt 16 kg levererat hem idag som räcker läääääänge :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 901
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp