Sitter i soffan och stirrar in i väggen. Inser att på under mina två veckors semester så har jag hunnit bli lämnad av min pojkvän, blivit tafsad på sv en äckelgubbe som aldrig gav sig så ligger en polisanmälan/utredning på det och gnager, och i dag fick vi in och avliva mammas hund (som jag haft hand om väldigt väldigt mycket) pga misstänkt hjärntumör och kraftiga kramper. I morgon måste jag dessutom få iväg mamma till vc då hunden högg henne mitt i ansiktet när första anfallet i natt var på väg över så blodet sprutade, stort jack i kinden och under ögat och ögat är alldeles blodrött.
Min semester är nog den sämsta semestern som någonsin har existerat. På måndag börjar skolan (som jag inte ens vet om jag kommer fixa, gick ju åt skogen på gymnasiet) och jobb igen.
Och jag är bara helt jäkla tom och genomtrasig och orkar verkligen inte med en enda grej till just nu…
Min semester är nog den sämsta semestern som någonsin har existerat. På måndag börjar skolan (som jag inte ens vet om jag kommer fixa, gick ju åt skogen på gymnasiet) och jobb igen.
Och jag är bara helt jäkla tom och genomtrasig och orkar verkligen inte med en enda grej till just nu…