Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var 14 när jag åkte själv över sommaren till mormor i Ungern. Som förälder måste man släppa taget.Men precis. Min mormor och morfar var mina hjaltar nar jag vaxte upp trots att de var uppe i Vasterbotten och jag bodde i Stockholm. Jag tillbringade alla skollov i Vasterbotten och alskade det! Mina barn hade en underbar farmor och farfar och en fantastisk mormor och morfar. Vara barnbarn har ingen mormor och morfar da sonhustrun inte har nagon kontakt med sina foraldrar ... eller sin slakt i ovrigt ... men de har oss och de har en faster och farbror i narheten ocksa. Vi alla finns dar hela tiden for varandra och det ar en hel massa umgange mellan oss alla i olika konstellationer.
I min familj, och bland mina vanner, ar det sa man gor. Man staller upp for varandra och gjor allt man kan for att barnen ska fa den basta uppvaxt mojligt.
Rapport önskas!Nu tror jag inte att det kommer att inträffa igen, utan att det var ett olyckligt sammanträffande.
Den vi köpte nu ska väja för hundbajs, men det tror jag först när jag ser det - men påståendet i sig kan nog göra att man kan reklamera om det skulle inträffa igen.
Äsch nu ser du för många hinder.
Eluttag finns på oväntat många ställen![]()
Jag förstår mest inte varför en måste ha den obekvämt när en kan ha det bekvämt typ på ett hotell istället? Verkar var en grej?![]()
Fast blir man verkligen fullvaccinerad efter två sprutor? Dom har ju pratat om både tre och fyra sprutor.Snart dags för spruta nummer 2!! Just nu bara FULvaccinerad, men snart FULLvaccinerad!!
Än så länge kallas man väl fullvaccinerad när man fått sina två sprutor? Vad som händer sedan får vi väl se!Fast blir man verkligen fullvaccinerad efter två sprutor? Dom har ju pratat om både tre och fyra sprutor.
Än så länge kallas man väl fullvaccinerad när man fått sina två sprutor? Vad som händer sedan får vi väl se!