De har de, men själva cigarettändaren är väl oftast bortaHar tänkt tanken![]()
Men har ens bilar detta uttag längre? Känns lite 80’s?
Iofs lär väl vårt fordon inte var splitter nytt om jag känner min ungdomliga polare rätt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har de, men själva cigarettändaren är väl oftast bortaHar tänkt tanken![]()
Men har ens bilar detta uttag längre? Känns lite 80’s?
Iofs lär väl vårt fordon inte var splitter nytt om jag känner min ungdomliga polare rätt![]()
Äsch nu ser du för många hinder.Vekligheten slog mig just. Jag ska åka runt i en minibuss aka partybuss i Skåne? Brorsan bara ”jaha och hur ska du fixa håret tänkte du?
Googlar nu batteridriven plattång![]()
Men precis. Min mormor och morfar var mina hjaltar nar jag vaxte upp trots att de var uppe i Vasterbotten och jag bodde i Stockholm. Jag tillbringade alla skollov i Vasterbotten och alskade det! Mina barn hade en underbar farmor och farfar och en fantastisk mormor och morfar. Vara barnbarn har ingen mormor och morfar da sonhustrun inte har nagon kontakt med sina foraldrar ... eller sin slakt i ovrigt ... men de har oss och de har en faster och farbror i narheten ocksa. Vi alla finns dar hela tiden for varandra och det ar en hel massa umgange mellan oss alla i olika konstellationer.
I min familj, och bland mina vanner, ar det sa man gor. Man staller upp for varandra och gjor allt man kan for att barnen ska fa den basta uppvaxt mojligt.
Fanken också, jag har inte ens fått fram adventsljusstakarna ännu!
En första doft av julstress förmedlad från ett besök i Den Stora Livsmedelsaffären nu i kväll:
Visa bifogad fil 74668
Nu är jag helt säker på att en robotdammsugare inte klarar ett liv hos oss.
Det kan jag sörja att mina barn inte har haft någon äldre generation som har haft möjlighet eller tid med dem. Eller jo det har de egentligen haft men inte någon som har varit deras far eller mor förälder. Nu tror jag att våra barn har fått prova på mycket ändå, men det där att ingen har bett om att få vara med dem, det känns ibland.Morfar var den som bejakade min nyfikenhet på det mesta och gjorde mig intresserad av naturvetenskapHan gjorde också sådant han tyckte var roligt med mig även om det var sådant som ansågs vara "killgrejor" så under uppväxten fick jag skjuta med pilbåge, luftpistol (den har jag kvar som minne av morfar), fiska (både vanligt och flugfiske) och smälla raketer
![]()