Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Engelska Antikrundan, vin och lite skrivande. Bra kombo :up: !

De tre sista semesterdagarna står för dörren, och jag har en väldigt märklig vecka framför mig. Imorgon ska jag få spruta nummer två :banana:! Innan dess ska sovrummet vara tömt, för på eftermiddagen ska jag tapetsera :) ! Sängen måste lyftas ut.... :wtf: (Rummet är 2 x 3 meter, så ja....)

På tisdag ska hästen kollas på klinik. Fånghistorien.... :meh:

Klockan 8:30 på onsdag ska jag infinna mig på VC för borttagande av födelsemärket på ryggen.

Håller tummarna för att jag klarar mig utan biverkningar av sprutan även denna gång (lite ont i armen räknas inte ;) ), för annars spricker resten av schemat.... :eek:
 
Har precis hittat drömtältet på rea på en dansk hemsida :banana: Det blir även inkl frakt betydligt billigare än vad jag kan få det för i Sverige, så pass mycket billigare att jag känner att jag har råd att köpa det. Har googlat lite på företaget och de har många recensioner på google och i snitt 4,7 stjärnor i betyg. Trodde aldrig att jag skulle hitta just det tältet på rea! De dyra lättviktstälten verkar ha konstant enorm prislapp, men tydligen går det att ha tur ibland :D
 
Jag fick sällskap i stolen.

EA590C55-D99C-42FE-8755-3A058C700209.webp
 
Jag fick precis världens inspiration till att laga mat fast jag ska gå och lägga mig nu :cautious: Har redan sovit nån timme i soffan så är hög tid att lägga mig, spec med tanke på att kommande vecka är jag den enda som är på plats på jobbet så lär behöva sömnen... förhoppningsvis håller det sig lugnt iaf :) Ska googla fram lite recept nu så finns inspirationen förhoppningsvis kvar till imorgon.
 
Ligger i soffan med sovande valp på magen och är jättesugen på popcorn. Men man kan ju bara inte störa den lilla sötningen! ❤️
Idag under lek när valp förvandlas till platt våffla med endast käk- och ögon-muskler aktiverade och man ska dra runt henne så med benen släpande under och bakom kroppen: 😍😂
D7B65190-7DBB-47EE-A3B7-C6159B9F5B35.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 100
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp