Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör man inte för att få en valp rumsrenSambon stack mot DK för jobb en v idag. Så idag har jag slappat och slappat.
Virade immig i en filt när jag tog ut hunden i morse. Gav henne mat och fixade ngt innan jag skulle ta ut henne igen. Lade ifrån mig filten som bara hasade ner när jag skulle bära ngt. Då ser jag hur valp börjar kura ihop lite för toalettposition. Jag rusar dit och hinner få upp henne innan och kutar ut. Utan filten! Och alltså inget annat.
Så glad att vi bor i bushen utan grannar!
Måste ta på mig morgonrock eller liknande nästa gång.![]()
Hade jag bott i min fd lägenhet i stan hoppas jag att jag brytt mig!Vad gör man inte för att få en valp rumsren
Vem hinner bry sig om kläder då liksom![]()
Det verkar vara utförsäljning på den... men den kan finnas i Borlänge (slut i Falun) och jag ska dit i nästa vecka. Ska jag kolla om de har den?
Jättesnällt! Den finns på några ställen i Skåne där min familj bor, hör med dem först. Återkommer om det inte löser sigÄr den slut i dina krokar? Jag kan kolla om den finns här om du vill.
Hos oss skiter de i krubbornaUpptäckte skator inne i stallet 2 ggr idag. Misstänker att de har kommit på att vi lägger mat i krubban till insläppet... förbannat smarta fåglar de där!
Tittar på en dålig film. Varför stänger jag inte bara av? Bra fråga.
Det är en förmåga. Att kunna se klart en film även om den är bara lagom bra.
Den är verkligen kass. Men man måste ju ge även de dåliga filmerna en chans.
Går det att snabbspolaDen är verkligen kass. Men man måste ju ge även de dåliga filmerna en chans.