Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Status idag.

Får se hur det ser ut när jag kommer hem imorgon efter jobbet 😁
84886C3E-F9FB-4264-A8BE-D498D7359E70.webp
 
Sambon stack mot DK för jobb en v idag. Så idag har jag slappat och slappat.
Virade immig i en filt när jag tog ut hunden i morse. Gav henne mat och fixade ngt innan jag skulle ta ut henne igen. Lade ifrån mig filten som bara hasade ner när jag skulle bära ngt. Då ser jag hur valp börjar kura ihop lite för toalettposition. Jag rusar dit och hinner få upp henne innan och kutar ut. Utan filten! Och alltså inget annat. 😅
Så glad att vi bor i bushen utan grannar! 😂
Måste ta på mig morgonrock eller liknande nästa gång. 😬
Vad gör man inte för att få en valp rumsren :angel:
Vem hinner bry sig om kläder då liksom :confused::D
 
Det verkar vara utförsäljning på den... men den kan finnas i Borlänge (slut i Falun) och jag ska dit i nästa vecka. Ska jag kolla om de har den?

Är den slut i dina krokar? Jag kan kolla om den finns här om du vill.
Jättesnällt! Den finns på några ställen i Skåne där min familj bor, hör med dem först. Återkommer om det inte löser sig :)
 
Den är verkligen kass. Men man måste ju ge även de dåliga filmerna en chans.

Jag tycker att det är en förmåga. Jag har försökt se mängder av filmer där det inte gått att se mer än 15-45 minuter. Alldeles för lite tålamod förmodligen. Sagan om Ringen, Harry Potter och Matrix är några som bara inte gick att fortsätta se något av. Trots att jag ”borde” varit målgrupp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 100
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp