Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför får inte brorsan följa med? :(

Darfor att barnen's mamma inte gar med pa det. Jag tror att hon haller honom nara for att forsoka binda honom till henne ... bland annat for att jag har ett valdigt nara forhallande till mina soner ... vilket jag har for att jag slappte ivag dem men alltid fanns dar for dem nar de behovde mig.
Det ar inte kul alls ... men jag vet att sonen "jobbar pa det", som han uttryckte det, sa vi hoppas att vi kan ta med honom ocksa snart.
 
Nu ar jag i alla fall nastan vaken, kaffet paborjat och jag har visst hopp att komma ivag for en frukost ute som vi tankt oss innan vi kor hem sondottern. Tate ligger nu pa helspann for han VAKTAR henne :angel: det vill saga, han kanner att han absolut maste tala om for mig nar hon vaknar. Livet ar anstrangande nar man ar en "busybody" Malle.:p
 
Ligger i bussen och lyssnar på regnet. När pappan kommer tillbaka får han umgås med barnet medan jag handlar.

Funderar lite på hur jag ska ha huset sen, har haft ”kontor” i mitt sovrum men nu kanske det är rimligt att planera in skrivbord i vardagsrum/kök istället. Klädkammaren kommer bli mindre än innan tror jag och då finns det plats utan att det blir för trångt.

Ska mäta upp utrymmena sen när golvet är klart, blir lättare att planera då :)
 
Darfor att barnen's mamma inte gar med pa det. Jag tror att hon haller honom nara for att forsoka binda honom till henne ... bland annat for att jag har ett valdigt nara forhallande till mina soner ... vilket jag har for att jag slappte ivag dem men alltid fanns dar for dem nar de behovde mig.
Det ar inte kul alls ... men jag vet att sonen "jobbar pa det", som han uttryckte det, sa vi hoppas att vi kan ta med honom ocksa snart.

Åh, så himla tråkigt! :( Det är svårt för mig att förstå att man gör så. Jag vet ju hur mycket min unge uppskattar sina resor och sitt umgänge med sin mormor och morfar :heart
 
Sambon stack mot DK för jobb en v idag. Så idag har jag slappat och slappat.
Virade immig i en filt när jag tog ut hunden i morse. Gav henne mat och fixade ngt innan jag skulle ta ut henne igen. Lade ifrån mig filten som bara hasade ner när jag skulle bära ngt. Då ser jag hur valp börjar kura ihop lite för toalettposition. Jag rusar dit och hinner få upp henne innan och kutar ut. Utan filten! Och alltså inget annat. 😅
Så glad att vi bor i bushen utan grannar! 😂
Måste ta på mig morgonrock eller liknande nästa gång. 😬
 
Haha, ibland blir jag sjukt hysterisk. 😅
Hade ytterdörren öppen och jag var ensam inomhus. Hör plötsligt jamande och ser en katt stå nedanför min hamsters bur och tittar upp mot den.
Vore rimligt att lugnt schasa ut katten och stänga dörren, men nej. Istället blir jag hysterisk och rusar bort till altandörren och ropar stressat på pappa som kommer rusande in till mig. Han skrattade gott åt mig när det bara var en katt som kommit in.
Jag har lätt för att bli orimligt stressad. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 100
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp