R
Raderad medlem 68338
Vi har Britney-söndag. Brorsan sitter ute med öronproppar och läser finanstidningar
Varje gång ngn kommer in i köket vrålar hen ”its Britney bitch”.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har Britney-söndag. Brorsan sitter ute med öronproppar och läser finanstidningarVarje gång ngn kommer in i köket vrålar hen ”its Britney bitch”.
Varför får inte brorsan följa med?![]()
Vi gav upp! Det hade kommit diarré i maskineriet, så nu är sambon på ÅVC och slänger den förra och köper en ny.Sambon gjorde rent sin från kattskitt...
Men du måste ju göra något åt regnet förstår du väl!!... där kom katten in (för femtielfte gången) och talade om att hon är BLÖT eftersom det REGNAR!
Den här gången hade hon iaf ingen fågel med sig som första gången![]()
Men du måste ju göra något åt regnet förstår du väl!!![]()
Darfor att barnen's mamma inte gar med pa det. Jag tror att hon haller honom nara for att forsoka binda honom till henne ... bland annat for att jag har ett valdigt nara forhallande till mina soner ... vilket jag har for att jag slappte ivag dem men alltid fanns dar for dem nar de behovde mig.
Det ar inte kul alls ... men jag vet att sonen "jobbar pa det", som han uttryckte det, sa vi hoppas att vi kan ta med honom ocksa snart.
Gotta work bitch!Vi har Britney-söndag. Brorsan sitter ute med öronproppar och läser finanstidningarVarje gång ngn kommer in i köket vrålar hen ”its Britney bitch”.
Ja det lär dom sig väldigt snabbtUpptäckte skator inne i stallet 2 ggr idag. Misstänker att de har kommit på att vi lägger mat i krubban till insläppet... förbannat smarta fåglar de där!