Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit middag :d
Kollar nu mer terräng från soffan.

Har idag ridit gul åsna häst, som inte kan låta en ny ryttare tro den bestämmer hur som helst. Måste testa om en duger! Hmpf :mad:
Haha men vi kom runt, det tog bara 30min längre än rundan brukar ta... Snurra lite här.. Snurra lite där. Tyvärr (för henne) är hon fantastiskt rolig, så blir inte av med mig så lätt :D
(medryttarhäst-ish)

Har packat upp, slängt massa grejer och fixat matlådor till nästa vecka.

Diskade även grillbestick, springform och sockerkaksform som jag köpte i går. De rostade O_o jag har alltså handdiskat och ställt dem för att torka. Står dessutom "stainless steel" på dem.
Blir så trött. Måste gå tillbaka med dem, det kan ju inte vara rätt att det rostar direkt.

Nu glor jag på tv.

Lite nudelsallad innan konserten börjar

Bifogade filer

• IMG_20210801_174538_968.webp
    IMG_20210801_174538_968.webp
    306,9 KB · Visningar: 22
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 207
Senast: tanten
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
657
Senast: Hajfisk
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år...
2
Svar
39
· Visningar
1 228
Senast: manda
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 082
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈