Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit middag :d
Kollar nu mer terräng från soffan.

Har idag ridit gul åsna häst, som inte kan låta en ny ryttare tro den bestämmer hur som helst. Måste testa om en duger! Hmpf :mad:
Haha men vi kom runt, det tog bara 30min längre än rundan brukar ta... Snurra lite här.. Snurra lite där. Tyvärr (för henne) är hon fantastiskt rolig, så blir inte av med mig så lätt :D
(medryttarhäst-ish)
 
Har packat upp, slängt massa grejer och fixat matlådor till nästa vecka.

Diskade även grillbestick, springform och sockerkaksform som jag köpte i går. De rostade O_o jag har alltså handdiskat och ställt dem för att torka. Står dessutom "stainless steel" på dem.
Blir så trött. Måste gå tillbaka med dem, det kan ju inte vara rätt att det rostar direkt.

Nu glor jag på tv.
 
Lite nudelsallad innan konserten börjar
 

Bifogade filer

  • IMG_20210801_174538_968.webp
    IMG_20210801_174538_968.webp
    306,9 KB · Visningar: 22
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 100
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp