Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick förbi uthämtningsstället på vägen till stallet för att passa på att fråga om mitt paket kommit. Nope.
För sms nu 20 MINUTER senare att det är framme 😂 dammit!

På vägen hem ikväll it is.
Ungefär samma tur som jag har då.... Har reserverat några böcker på biblioteket och hämtade två där idag. När jag kom hem fick jag sms att ytterligare en fanns att hämta.... :cautious: :D
 
Ja, VERKLIGEN.... Helt onödigt, och går inte heller att stänga av. Gissa hur många gånger jag har legat på soffan och räknat pip....ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta - ÄNTLIGEN tyst..... :meh: :D
Gör min med. Jag blev livrädd första, andra, och sjuttiofjärde gången. Men nu har jag nog vant mig :D
Men varför egentligen :confused:
Att mikron piper är lite mer förståeligt men varför måste man veta att diskmaskinen är färdig precis just då
 
20211005_172341.jpg
finns inget snyggare än att se vattendropparna pärla sig på en bil. Än att se ut som en blöt katt
 
Jag börjar fundera på om jag har en förkylning på gång eller vad det är :cautious: Ögonen kliar, kändes som jag ville klia sönder dem tidigare idag när jag var på jobbet :crazy: Halsen svider lite under kortare stunder men inte hela tiden och ibland hostar jag men det är inte så ofta, främst när jag vart ute. Får se hur jag mår imorgon, hatar så diffusa symtom! Är livrädd för att bli sjuk lagom till en fest jag ska på nästa vecka :nailbiting:

Så nu dricker jag te med honung och ätit lite rå honung också, förhoppningsvis hjälper det! Tur jag har goda teer, grönt te med björnbär är fasligt gott :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp