Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär samma tur som jag har då.... Har reserverat några böcker på biblioteket och hämtade två där idag. När jag kom hem fick jag sms att ytterligare en fanns att hämta....Gick förbi uthämtningsstället på vägen till stallet för att passa på att fråga om mitt paket kommit. Nope.
För sms nu 20 MINUTER senare att det är framme dammit!
På vägen hem ikväll it is.
Hypermoderna grejer minsann.... Min bara piper när den är klar - ÅTTA gånger i rad - till ingen nytta alls....Haha.
Det piper till i köket och diskmaskinen öppnar luckan. Av sig själv.
Aldrig haft en maskin som själv öppnar luckan. Nymodigt
så irriterandeHypermoderna grejer minsann.... Min bara piper när den är klar - ÅTTA gånger i rad - till ingen nytta alls....
Ja, VERKLIGEN.... Helt onödigt, och går inte heller att stänga av. Gissa hur många gånger jag har legat på soffan och räknat pip....ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta - ÄNTLIGEN tyst.....så irriterande
Gör min med. Jag blev livrädd första, andra, och sjuttiofjärde gången. Men nu har jag nog vant migHaha.
Ja, VERKLIGEN.... Helt onödigt, och går inte heller att stänga av. Gissa hur många gånger jag har legat på soffan och räknat pip....ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta - ÄNTLIGEN tyst.....
Men varför egentligenGör min med. Jag blev livrädd första, andra, och sjuttiofjärde gången. Men nu har jag nog vant mig
Min är knäpptyst...Hypermoderna grejer minsann.... Min bara piper när den är klar - ÅTTA gånger i rad - till ingen nytta alls....
När kommer funktionen plocka ur disken och sätt i rätt skåp troHaha.
INGEN aning faktiskt.....Men varför egentligen
Att mikron piper är lite mer förståeligt men varför måste man veta att diskmaskinen är färdig precis just då
Min är tyst, men bästa grejen att den öppnar luckan. Torkar betydligt bättre!Haha.
Vad hände med bilen?Äntligen är bilen på verkstaden och jag hemma. Så skönt trots allt!