Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har köpt en till ponny :D Vi säger välkommen till Fric's Limonit :heart

IMG_20211005_123401.jpg
 
Vad "kul" när sambon har aktiverat nån sömnapp på sin mobil som snappade upp att jag pratade i sömnen i natt om min näsa som kanske nån var på en katt eller annat besök kanske, who knows ;) :D
Jag laddade ner en sån app men slutade ganska fort med den :D Jag ligger och sjunger och nynnar, inga mysiga grejer om blommor utan om blod och sådant :cautious: Sedan sätter jag mig upp och fipplar med händerna. Talar även i tungor. :rofl:

Var typ helt chockad och frågade min bästa kompis som ofta sover i samma säng "Sover jag så här :eek:" Fick svaret att jadå, jag ligger där och nynnar och sjunger om blod och död, sedan trasslar jag runt med osynliga trådar med händerna sittandes, och att man tydligen kan ha långa konversationer med mig där jag svarar helflummigt. :angel:
 
Fick slita mig från jobbet och ta lunch idag, ca 40 min senare än jag egentligen ska. Mycket jobb just nu och jag vill ha stenkoll och allt up to date till onsdag nästa veckan för på torsdag och fredag ska jag jaga älg :love:

Det var skönt med en promenad i sol idag iallafall. Bara att kötta på några timmar till innan jag ska hämta mat i stan och sen tänkte jag ta med ungar och hundar till skogen och grilla hamburgare till middag. Är gräsänka sen i söndags så får rodda allt själv :)
 
Borstat fölis som tappat snart all fölpäls 🙈 Hon är rätt ful med andra ord just nu då hon är fläckig lite här och var 🤣 Bara grabba tag och nypa bort pälsen som sitter lös. Sen var de dags för Älsklings farbror och han sätter vinterpäls delux 🐻 Björne fråga efter sin päls ..
Älgjakten är igång så måste fila på lite alternativa vägar att köra på. Han fick vila hela förra veckan så måste försöka få ut han ett par gånger iaf denna vecka.

Dåligt samvete och plugg upp över öronen går inte ihop.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp