Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är påväg till stallet nu, ska mocka och klappa hästar :)
Ska gå ogenom lite saker inför provet imorgon sen, har av olika anledningar ungefär halva kapitlet kvar. Men det är matte så borde inte vara några konstigheter.

I skolan kom vi fram till att killkompisen är yngst, jag är äldst och så min grundkompis i mitten. Men killkompisen var väldigt säker på att han kommer iaf ta körkort först :cautious:. Vi har aldrig pratat om bilar. Han kunde tydligen tanka :laugh:
 
Nu har vi haft en vecka med sol och over 20*C, men i dag regnar det igen. Det basta med det ar att solen inte blandar for att den star lagt ... Det far mig att langta soderut igen. Jag hatar den lagt staende solen som blandar ihjal en nar man kor. 😖
Naval ... I dag ar det en regnig och lite "ruggig" dag, men de behovs ju ocksa. :p
 
Kattsanden anlände enligt schema, lyckades lösa situationen med banggood efter lite om och men. Blev några kronor dyrare än jag trodde att byta, men det får det vara värt.

Nu äter jag långbakad fläskkarré med bakade grönsaker, gräddsås och potatis + sallad och mår ganska bra.
 
Är på gymmet och Spotify drar iväg på sitt eget spår. Jag lyssnade på Natteravn, varpå Spotify väljer att dra vidare på Teeny Weeny String Bikini, Calcutta, Vandraren och Vill ha dig. Geez Spotify, tack?! Kan ju säga att en Teeny Weeny String Bikini är det sista jag tänker på när jag vankar runt här med kroppstyp mopsvalp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp