Enligt min pappa över telefon kokade motorn eller något sådant, enligt mig började den ryka en massa och lukta sjukt illa från motorhuven.Vad hände med bilen?
Jag kan inget om bilar, så litar på pappa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt min pappa över telefon kokade motorn eller något sådant, enligt mig började den ryka en massa och lukta sjukt illa från motorhuven.Vad hände med bilen?
Nu har jag tagit en bild. Tillverkaren säger att den var finare innan vi åt men då tänkte han minsann inte på att fota
Visa bifogad fil 77753
Vad mysigt det lätUte ösregnar det, men inne brinner en mysig brasa i kaminen. Tänk vad bra man kan ha det ibland....
Undrade sammaAlltså, vad är det med alla "tand-trådarna" just nu.... ??
Så fin! Grattis till det
Samma härUte ösregnar det, men inne brinner en mysig brasa i kaminen. Tänk vad bra man kan ha det ibland....
Hypermoderna grejer minsann.... Min bara piper när den är klar - ÅTTA gånger i rad - till ingen nytta alls....
Jag vill i såfall ha en med färdig ....fäääääärdig...... FÄÄÄÄÄÄRDIGSärbons diskmaskin spelar någon jädra trudelutt
Hans nya tvättmaskin är också en Samsung och spelar samma jävla trudelutt
https://washerhouse.com/sv/otklyuchit-zvuk-samsung/Särbons diskmaskin spelar någon jädra trudelutt
Hans nya tvättmaskin är också en Samsung och spelar samma jävla trudelutt