Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis lagt mig. Var med mamma till Jysk idag då hon ville ha gardinråd, jag råkade få med mig en tempurkudde (wellpur heter dom kanske där?) hem som var nedsatt 50%. Har länge velat ha en sån för att testa och se om sömnen kan bli liiiite bättre, men varit för snål då jag inte vet om det är något för mig men tröttnat på att kasta ut några hundra här och där på olika kuddar som slutar i katastrof.

Eftersom jag inte visste hur hög/låg jag vill ha så köpte jag en som man kan plocka ur fyllningen så man får den höjden man vill ha. Blir spännande att se hur natten går, jag har nog aldrig varit såhär pepp på att prova en ny kudde innan! 🙈😂
 
Är måttligt förtjust i kombinationen hiss som inte fungerar och hund som behöver ut tiiidigt på morgonen (eftersom jag inte orkade gå i trappan fler gånger på kvällen utan tog hyfsat sen långpromenad och sedan sov). Om hisseländet inte fungerar efter jobbet idag åker jag hem till föräldrarna till killen jag träffar. De bor i villa. Orkar inte trapphelveten på fritiden också.
 
Gräddtårtans dag var i går.
Inte enligt tema-kalendern

Då var det
Kanelbullens dag
Heliga Mikaels dag
Djurens dag
Gräddtårtans dag och internationella Vodkadagen :D

Idag är det lärarnas dag :D

Fast detta var konstigt. Denna bild publicerade jag för 1 år sen igår... Från just temadagar (jag var tvungen att gå in och kolla innan jag började med att där har du allt fel och jag har rätt :D )
120572639_10157841138791819_3484391543443047295_n.jpg


Men nu är det "bara"

Djurens dag
Internationella vodkadagen
Kanelbullens dag

Tog Mikael gräddtårtan och drog? :confused:
 
Inte enligt tema-kalendern

Då var det
Kanelbullens dag
Heliga Mikaels dag
Djurens dag
Gräddtårtans dag och internationella Vodkadagen :D

Idag är det lärarnas dag :D

Fast detta var konstigt. Denna bild publicerade jag för 1 år sen igår... Från just temadagar (jag var tvungen att gå in och kolla innan jag började med att där har du allt fel och jag har rätt :D )
120572639_10157841138791819_3484391543443047295_n.jpg


Men nu är det "bara"

Djurens dag
Internationella vodkadagen
Kanelbullens dag

Tog Mikael gräddtårtan och drog? :confused:
Gräddtårtans dag är alltid en söndag.
 
Inte enligt tema-kalendern

Då var det
Kanelbullens dag
Heliga Mikaels dag
Djurens dag
Gräddtårtans dag och internationella Vodkadagen :D

Idag är det lärarnas dag :D

Fast detta var konstigt. Denna bild publicerade jag för 1 år sen igår... Från just temadagar (jag var tvungen att gå in och kolla innan jag började med att där har du allt fel och jag har rätt :D )
120572639_10157841138791819_3484391543443047295_n.jpg


Men nu är det "bara"

Djurens dag
Internationella vodkadagen
Kanelbullens dag

Tog Mikael gräddtårtan och drog? :confused:
De dagar som har * infaller på samma datum varje år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp