Jag ville lägga ut promenadbilder på kisse och våffla, samt videochatta med mor min - men se det gick inte!Ja jag har inte ens märkt att något ligger nere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville lägga ut promenadbilder på kisse och våffla, samt videochatta med mor min - men se det gick inte!Ja jag har inte ens märkt att något ligger nere
Ansiktsmask är faktiskt guld! Älskar dem men använder alldeles för sällan.Ungarna sover. Premiär för ansiktsmask för mig nu, framför Parlamentet på tv.
Svalt och skönt för ansiktet. Ska definitivt köpa igen.
Skrev precis till sambon - jag tänkte använda masken innan lillasyster föddes, dvs för ett år sen. Bättre sent än aldrig .
Tänkte detsammaTur vi har Buke!
Men hur länge har Facebook egentligen legat nere idag?? Min app funkar fortfarande (dvs jag kan öppna den helt normalt), men uppdaterar sig inte. Utan överst ligger meddelanden från 7-8 timmar sedan, alternativt en dag. I länken från aftonbladet som jag lade in står det att apparna slutade fungera kl 17. Verkar konstigt??Ja jag har inte ens märkt att något ligger nere
Sen 17 tidenMen hur länge har Facebook egentligen legat nere idag?? Min app funkar fortfarande (dvs jag kan öppna den helt normalt), men uppdaterar sig inte. Utan överst ligger meddelanden från 7-8 timmar sedan, alternativt en dag. I länken från aftonbladet som jag lade in står det att apparna slutade fungera kl 17. Verkar konstigt??
Nu kan du rädda mig! En enkel rapport om att det är helt värdelöst?
Vi kastade vår. Ordet Air fryer är ju vilseledande, det är en mini varmluftsugn, ingen fritös.Värdelös. Även vid försiktig uppvärmning sa de "poff" men fick ingen färg. Vi är inte imponerade.
Oj det var många många år sedan jag var i Hameln.Vi har försökt planera några resor. Tyvärr vill vi till lite olika ställen
Får jag som jag vill blir det Hameln över jul, Hundfjället i mars och Krakow i maj
Glass på julstjärna ??? Låter giftigt.... !
Äter vaddå sa du?! Detta kräver en bild!
Oj det var många många år sedan jag var i Hameln.