Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Vad testar du? Jag har kört vaxbönor och friterad kyckling men blev inte helt nöjd :)

Jag gör inget alls :angel: men sÀrbon körde just chili cheese som sa "poff". Den kÀndes inte fÀrdig sÄ vi ska testa att köra den i lÀgre temperatur lite lÀngre men skaka med jÀmna mellanrum.

Vi kommer inte att slÀnga ut frityrgrytan dock...
 
Men alltsÄ det finns inget bÀttre Àn att titta pÄ smÄ nybörjare som lÀr sig galoppera? :love:

FrÄn "det kommer inte att gÄ han travar ju bara"
Till "haha det gÄr inte att stanna" pÄ mindre Àn fem minuter :D och hÀstarna som Àr guld vÀrda.
 
Vad testar du? Jag har kört vaxbönor och friterad kyckling men blev inte helt nöjd :)

VÄrrullar Àr en sÄdan favoritgrej som blir sÄ mycket bÀttre Àn i vanliga ugnen eller fritösen tipsar jag om!

Jag brukar köra dumplings ocksÄ, de blir absolut inte som dumplings "ska" vara, men jag gillar dem bÀttre sÄ :o

Mvh, tillagar uppenbarligen mest halvfabrikat :o:o:o
 
Ok gick just in pÄ Messenger, som jag behöver tillgÄng till för att lösa ett av de dÀr icke-jobbrelaterade problemen, och inser att alla Facebooks tjÀnster verkar ligga nere för tillfÀllet. Detta innefattar Àven WhatsApp, som jag behöver för att kunna lösa ett annat problem.

Tror jag ger upp nu đŸ€Ș
Tack o lov! DĂ„ var inte jag den enda med problem
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tĂ€nkte ge mig sjĂ€lv en utmaning. FĂ„r se om jag tĂ€nker anta den
 😉 Jag tĂ€nkte att jag skulle skapa ett utrymme dĂ€r jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag Ă€r lite rĂ„dvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat pĂ„ massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
KatthÀlsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. MÀrkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Kropp & SjÀl Jag har lite problem nÀr jag ska sova, med vÀrk kring höften typ. Jag ligger pÄ ena sidan och dÄ gör det inte ont, kan kÀnnas lite nÀr...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp