DÀr ser du, det VAR medicinskt godis du Ät igÄr.Testet var negativt
Gick vÀldigt fort att fÄ svar!
(nejmen vad skönt!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DÀr ser du, det VAR medicinskt godis du Ät igÄr.Testet var negativt
Gick vÀldigt fort att fÄ svar!
Nu kan du rÀdda mig! En enkel rapport om att det Àr helt vÀrdelöst?HÄller pÄ att testa Airfryern sÀrbon fick i födelsedagspresent
Vad testar du? Jag har kört vaxbönor och friterad kyckling men blev inte helt nöjdHÄller pÄ att testa Airfryern sÀrbon fick i födelsedagspresent
Nu kan du rÀdda mig! En enkel rapport om att det Àr helt vÀrdelöst?
Vad testar du? Jag har kört vaxbönor och friterad kyckling men blev inte helt nöjd
Vad testar du? Jag har kört vaxbönor och friterad kyckling men blev inte helt nöjd
Tack o lov! DÄ var inte jag den enda med problemOk gick just in pÄ Messenger, som jag behöver tillgÄng till för att lösa ett av de dÀr icke-jobbrelaterade problemen, och inser att alla Facebooks tjÀnster verkar ligga nere för tillfÀllet. Detta innefattar Àven WhatsApp, som jag behöver för att kunna lösa ett annat problem.
Tror jag ger upp nu
Absolut, 100%!!DÀr ser du, det VAR medicinskt godis du Ät igÄr.
(nejmen vad skönt!)
Samma hÀrSkitkul varken fb eller Instagram funkar ju . Jag som tÀnkte se om de hade kommit nÄgot nytt om min gamle"kÀndis" granne nu .
Trodde det var fel pÄ min dator och mobilTur att fler hade problem med fb o messenger haha