Helt sant!Neeeeej kall mjölk gör sig ju bäst till kanelbulle
Tur jag har tre till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt sant!Neeeeej kall mjölk gör sig ju bäst till kanelbulle
Det var det konstigasteJag sitter ute i skogen och äter lunch. En dam gick förbi fram och tillbaka flera gånger och tittade på mig. Till slut kom hon fram och frågade om jag stulit bilen. Som om jag hade sagt ja på den frågan När jag sa att nej, jag jobbar och nu har jag bara lunch frågade hon om jag kört vilse. Nej, bara lunch på min vanliga sträcka.
Tycker det är lite roligt med folk ibland.
Gräddtårtans dag var i går.Alla käkar kanelbullar men hallå det är ju faktiskt gräddtårtans dag idag också och internationella Vodka dagen.
Känns som min kväll är räddad.
Det var ingen dum idéDu kanske kan börja bära med din en miniflaska vodka i handväskan, så kan du blanda en mumsig vodka cranberry....
Alla käkar kanelbullar men hallå det är ju faktiskt gräddtårtans dag idag också och internationella Vodka dagen.
Känns som min kväll är räddad.
Det var ingen dum idé
Mvh/Har socker, salt, peppar och tabasco i handväskan i händelse av nöd...
Inte hittat lämplig storlek på flask-limeIngen lime?
Kopplat jobbdatorn till Wi-Fi. Eldprov idag med apt och metodeftermiddag/utbildning
Vi fick också - riktigt goda - kanelbullar idag....I dag var det mycket folk på kontoret, och det bjöds på kanelbullar.