Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar sorgenPå jobb och jag vill bara kasta in handduken och åka hem
Svärfar som jag skrev om i onsdags gick bort på fredag morgon. Beskedet om att det inte fanns något mer att göra kom på torsdagen, Fredag morgon kopplades respirator bort och det tog inte lång tid innan han somnade in. Allt har gått så oerhört fort. Svärfar är djupt saknad.
Beklagar sorgenHar varit hos veterinären med Vilma. Det gick inte bra, och hon kom inte levande med hem.
Jag verkligen avskyr när de dör för mig. Det känns helt bedrövligt.
vart hittar man dessa läckerheter?
Har du frågat i luckan om det finns en sådan?Sitter i ett väntrum och funderar på om jag är bortglömd.
min läkare var en kvart försenad idagSitter i ett väntrum och funderar på om jag är bortglömd.
Ok gick just in på Messenger, som jag behöver tillgång till för att lösa ett av de där icke-jobbrelaterade problemen, och inser att alla Facebooks tjänster verkar ligga nere för tillfället. Detta innefattar även WhatsApp, som jag behöver för att kunna lösa ett annat problem.Nu ska jag försöka lösa ett par icke-jobbrelaterade problem och sen ge mig ut på en promenad för att rensa huvudet lite medan sambon lagar middag. Håll tummarna för en mindre strulig morgondag!
min läkare var en kvart försenad idag
Jaha det är kanelbullens dag idag! Och varför har ingen sagt något om detta innan
När är rödvinets dag?
Jag var rädd för detDagligen!
Det hade varit helt underbart om du hade sagt ja jag har stulit bilen och nu har jag kört vilse så jag sitter här och äter och väntar på gps signa!Jag sitter ute i skogen och äter lunch. En dam gick förbi fram och tillbaka flera gånger och tittade på mig. Till slut kom hon fram och frågade om jag stulit bilen. Som om jag hade sagt ja på den frågan När jag sa att nej, jag jobbar och nu har jag bara lunch frågade hon om jag kört vilse. Nej, bara lunch på min vanliga sträcka.
Tycker det är lite roligt med folk ibland.