Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbade sent idag så äntligen hemma :) börjar tidigt imorgon så blir en tidig kväll :sleep: vilar en stund nu innan det är dags äta nåt, blir mackor eller kanske flingor... ska laga nån vettigare mat imorgon då jag kommer hem tidigare.
 
På jobb och jag vill bara kasta in handduken och åka hem

Svärfar som jag skrev om i onsdags gick bort på fredag morgon. Beskedet om att det inte fanns något mer att göra kom på torsdagen, Fredag morgon kopplades respirator bort och det tog inte lång tid innan han somnade in. Allt har gått så oerhört fort. Svärfar är djupt saknad.
Beklagar sorgen :heart

Har varit hos veterinären med Vilma. Det gick inte bra, och hon kom inte levande med hem.

Jag verkligen avskyr när de dör för mig. Det känns helt bedrövligt.
Beklagar sorgen :heart

Visa bifogad fil 77708


Asså va f-n. Det finns ingen anständighet kvar i världen... :jawdrop::d
:love::d vart hittar man dessa läckerheter? :d
 
Pustar ut efter en typisk “första dagen efter semestern”-dag. Datorn har krånglat, företagets hemsida har krånglat, mobilen har krånglat, kunderna har krånglat och kollegorna har krånglat. Just det, bredbandet också! Med tanke på hur många hinder jag varit tvungen att klättra över under dagens gång känner jag mig på förvånansvärt gott humör, om än lite stressad och irriterad. Fick blomsterbud från en kär vän i eftermiddags vilket definitivt lyste upp dagen lite. :heart

Nu ska jag försöka lösa ett par icke-jobbrelaterade problem och sen ge mig ut på en promenad för att rensa huvudet lite medan sambon lagar middag. Håll tummarna för en mindre strulig morgondag!
 
Nu ska jag försöka lösa ett par icke-jobbrelaterade problem och sen ge mig ut på en promenad för att rensa huvudet lite medan sambon lagar middag. Håll tummarna för en mindre strulig morgondag!
Ok gick just in på Messenger, som jag behöver tillgång till för att lösa ett av de där icke-jobbrelaterade problemen, och inser att alla Facebooks tjänster verkar ligga nere för tillfället. Detta innefattar även WhatsApp, som jag behöver för att kunna lösa ett annat problem.

Tror jag ger upp nu 🤪
 
Lyssnar på en tysk Ingenjör! Ja han låte exakt så som ut tänker dig att han gör.
1633364171235.png
 
Jag sitter ute i skogen och äter lunch. En dam gick förbi fram och tillbaka flera gånger och tittade på mig. Till slut kom hon fram och frågade om jag stulit bilen. Som om jag hade sagt ja på den frågan :rofl: När jag sa att nej, jag jobbar och nu har jag bara lunch frågade hon om jag kört vilse. Nej, bara lunch på min vanliga sträcka.

Tycker det är lite roligt med folk ibland.
Det hade varit helt underbart om du hade sagt ja jag har stulit bilen och nu har jag kört vilse så jag sitter här och äter och väntar på gps signa! :rofl:
 
Ombokat läkarbesök imorgon, jaja. Satte igång ett långkok fläskkarré som ska vara inne i ugnen (stekgryta) i minst fyra timmar. Bra där. Och min kökstermometer är sönder. Jag har en analog men eftersom det ligger i grytan är den värdelös. Får sticka in den när jag ska vända på eländet - om några timmar.
 
Orkade inte operan ikv. Beställde mat via Foodora. Beställningen levererades enligt Foodora men inget utanför dörren. Suck!!!
Kom sen på att ”kändis-grannen ju har kameraövervakning. Så lägligt. Fick iaf återbetalning
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp