Tur jag fick fatt på min bror vid middags tid som är i Finland och jobbar. Och fråga han var hans katt befann sig ute eller inneSamma här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur jag fick fatt på min bror vid middags tid som är i Finland och jobbar. Och fråga han var hans katt befann sig ute eller inneSamma här
ok. Och jag trodde att min router hade lagt avTur jag fick fatt på min bror vid middags tid som är i Finland och jobbar. Och fråga han var hans katt befann sig ute eller inne
Glass på julstjärna ??? Låter giftigt.... !Vi äter hemgjord Ballerina julstjärna-glass och kollar på Min historiske pojkvän.
Dessförinnan åt vi god kvällsmat: kyckling i mangocurrysås med ris
Under tiden vi lagade mat kollade vi på ett webinar med IES. De ska i slutet av november skicka ut besked om barnet fått en plats
Åh!Njuter av att jag hittade alla 24 böcker av bonniers lexikon (i gott skick dessutom) till riktigt bra pris på tradera. Nu har jag dem hemma i en bokhylla och har visat barnen hur man använder dem. Min 8-åring är såld och satt länge och bläddrade i både uppslagsböcker och atlas
Älskar dessa. Min pappa köpte dem när jag var liten och lärde oss tidigt att slå i böckerna om vi önskade veta något. Jag hatade det i början men i efterhand är jag glad att vi lärde oss det tidigt då det underlättade i studier osv. Nu ska jag föra vidare pappas "då går vi och slår upp det i bonniers lexikon!" till mina barn och berätta för dem att deras morfar älskade dessa böcker. Ännu ett sätt att lära känna en person de aldrig fick äran att träffa ❤
Klart att ett uppslag är en sida i sammanhanget. Då får man ju veta mer!Åh!
Både morfar och farfar har Bonniers lexikon, minns att farfar brukade läsa högt ur dem vid läggdags.
Och ur dinosaurieböcker... Vi hade ofta diskussioner om vad som var två sidor, enligt mig var det två uppslag (vilket väl, ja okej kanske är fyra sidor. Tekniskt sett.)
Äter vaddå sa du?! Detta kräver en bild!hemgjord Ballerina julstjärna-glass
Men exakt!Klart att ett uppslag är en sida i sammanhanget. Då får man ju veta mer!
Ja jag har inte ens märkt att något ligger nereTur vi har Buke!