Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!Ja, det är ju i Ragunda så givetvis är det billigt...
Jag älskar mina jämtländska byhålor men nog är de lite speciella Jobbar ju i Myrviken
Men vackert är det iaf där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!Ja, det är ju i Ragunda så givetvis är det billigt...
Jag älskar mina jämtländska byhålor men nog är de lite speciella Jobbar ju i Myrviken
Jättefint!
Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!
Minns att de serverade iskallt rött vin till toppen fyllt i ölglas av plast, direkt från boxen. Lite skillnad på hipster-naturvinet jag numera intar på jazzklubben här i storstan.Det är fortfarande slagsmål där vid festkvällarna lite nu och då
Aldrig ens hört talas om Myrviken.... eller Fröjdholmen Men tänker att det är säkert fint där eftersom det ligger i Jämtland.Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!
Aldrig ens hört talas om Myrviken.... eller Fröjdholmen Men tänker att det är säkert fint där eftersom det ligger i Jämtland.
Ja jag googlade det
Men utsidan är fin Golv och sånt kan man ju ändraOch golven! Da fuck? Fick en visuell svettattack
Då måste jag ju slå ett slag för Bispgården/Ragunda Jag har ingen egen bild lättillgänglig men det här är en bild från Indalsleden, en vandringsled. Bilden är en av deras omslagsbilder. Det är verkligen såhär det ser ut när man åker runt i områdetAldrig ens hört talas om Myrviken.... eller Fröjdholmen Men tänker att det är säkert fint där eftersom det ligger i Jämtland.
Ja jag googlade det