Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!Ja, det är ju i Ragunda så givetvis är det billigt...
Jag älskar mina jämtländska byhålor men nog är de lite speciellaJobbar ju i Myrviken
![]()

Men vackert är det iaf där.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!Ja, det är ju i Ragunda så givetvis är det billigt...
Jag älskar mina jämtländska byhålor men nog är de lite speciellaJobbar ju i Myrviken
![]()
Jättefint!
Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!
Men vackert är det iaf där.![]()
Minns att de serverade iskallt rött vin till toppen fyllt i ölglas av plast, direkt från boxen. Lite skillnad på hipster-naturvinet jag numera intar på jazzklubben här i storstan.Det är fortfarande slagsmål där vid festkvällarna lite nu och då![]()
Aldrig ens hört talas om Myrviken.... eller Fröjdholmen Men tänker att det är säkert fint där eftersom det ligger i Jämtland.Bott en sommar i närheten av Myrviken. Alltså Fröjdholmen, vilket ställe!
Men vackert är det iaf där.![]()
Aldrig ens hört talas om Myrviken.... eller Fröjdholmen Men tänker att det är säkert fint där eftersom det ligger i Jämtland.
Ja jag googlade det![]()
Men utsidan är finOch golven! Da fuck? Fick en visuell svettattack
Då måste jag ju slå ett slag för Bispgården/RagundaAldrig ens hört talas om Myrviken.... eller Fröjdholmen Men tänker att det är säkert fint där eftersom det ligger i Jämtland.
Ja jag googlade det![]()