Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjejen som skulle kolla på lägenheten dök inte upp och hörde inte av sig :meh: men skitsamma... all disk är diskad och köksbänken skiner eftersom hon skulle komma så det är bra iaf :laugh: Nu äter jag lite kvällsmat och sen blir det dusch. Ska testa blöta favoritklänningen för att se om jag kan dra ut den då också.
 
https://www.hemnet.se/bostad/villa-8rum-hammarstrand-ragunda-kommun-ragunda-161-17634835

Här är ett drömmigt hus :love: Ang romantiserad bild... bli kompis med hela byn och se till att ha en rejäl bil som inte krånglar så är det trevligt bo på landet :)
Haha. Men då blir törnis tvungen att byta alla fönstren :D

1623264964924.webp
 
Äntligen är tv bänken klar! I morgon soffa! Den ser jag fram emot :)
Trött som bara den efter en lite jobbig dag. Fick till slut ordning på jobbet och är inte längre utkastad osv.

Hann med att fylla på TBE spruta. Så nu får jag inte ta något corona vaccin på minst 7 dagar, men de lär ju inte släppa vaccinet för mig inom 7 dagar ändå.
 
Ja, det är ju i Ragunda så givetvis är det billigt... :cautious:

Jag älskar mina jämtländska byhålor men nog är de lite speciella :laugh: Jobbar ju i Myrviken ;)
Jag blev tvungen googla Myrviken men det är ju inte så långt :D Jag har en hel del släkt i Bispgården så är där lite då och då :laugh: Håller verkligen med att de kan va lite speciella... men så härlig blandning samtidigt, westernstall och thailändsk paviljong mitt ute på svenska vischan :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 449
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp