Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske är värmen också?Hade lågt systoliskt t.o.m. när jag ätit, druckit och varit uppe och rört på mig precis innan mätning. Suck. Glömde givetvis att ta upp mitt låga blodtryck som symtom när jag pratade med läkaren på klinisk genetik. Blir att ligga på soffan lite nu under eftermiddagen.
Är väldigt känslig för värme men känner mig inte påverkad just idag faktiskt. Är ”bara” 24 grader här.Kanske är värmen också?
Ja om inte annat så måste man ju felsöka.Fast då det ju en annan sak än att ta ut en hantverkare som fixar felet. Efter alla Willes trådar om sitt liv tänker jag att hantverkare är rimligare än att hitta felet och laga själv.
Dyker åskan upp så kan du säga åt den att fara till Sundsvall efteråt och helst med ett riktigt hällregn ocksåDet såg ut som om det var åska på g så jag kastade mig ut och har nu klippt BÅDA gräsmattorna! Plus att jag har också tvättat de gamla sängkläderna och bäddat nytt. I'm on a roll
Dock undviker jag fortfarande att putsa fönster. Idag skyller jag på att det kan börja åska när som helst
Lite avundsjuk på de som kan läsa och läsa i flera timmar och allt fastnar. Själv går det in i huvet och ut lika fort igen
Dyker åskan upp så kan du säga åt den att fara till Sundsvall efteråt och helst med ett riktigt hällregn också
Likadant hos oss......!Nej nu tänker jag till och med gnälla på värmen som gillar sommaren .. Man flyter bort just nu inne hos oss trots korsdrag. Vi får ju solen på baksidan på morgonen innan de vänder vid lunch och kommer på framsidan Så den värme upp rätt bra inomhus ..
Inte snällt, man ska ju dela med sig Jag kan ju få en del av den iaf.Kan du fetglömma, åskan vill jag ha själv!