Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oklart hur det "gick" på terapin, jag gillade det 🤷‍♀️ Mer om det at some point kanske.

Men efter åt vi lunch och den var MAGISK. :love:
91AC2255-AC9C-4AE8-8799-F57CD98F44BB.webp
 
Dags att värma på lite mat. Paprika och Chilin är nu ute i miniväxthuset. Inte omplanterade så får fortsätta en annan dag istället.

Chefen blev fast på jobb i huvudstaden så han skulle inte hinna tillbaka i tid. Så blir lite extrajobb ikväll. Ska vara slut kring 21. Så om allt går som det ska utan förseningar, kanske jag hinner hämta ut mitt Instapaket som kom igår kväll.
 
Faaan också. Precis hemkommen från mitt första cellprov. Tycker det är lite jobbigt, och det blev inte bättre av att hon som skulle utföra testet sa att min kopparspiral alltså är påväg ut… jag blev så jävla paff, så hon fick ju dra ut den, göra cellprovet och be mig köpa gravtest eftersom vi inte vet hur länge den varit så (har inte känt av någon smärta)….. fuuuuuuck :arghh::arghh::arghh: Köpte gravtest, och stod i kö hur länge som helst för att någon tjej inte kunde sluta prata med kassörskan, kände mig iakttagen med gravtest i handen även fast jag förmodligen inte var det. Tror inte jag är gravid, men jag måste ändå sätta in en ny spiral… och det gör ju ont.

Bara halva dagen har gått typ och jag känner redan för att kassera hela denna jävla skitdagen. Helvete också
 
Snabba puckar för dottern, hon ska få introduktions utbildning online och sen gå ett första pass nästa fredag. Visserligen ett jobb som bara är tillfälligt men åtminstone en väg in på arbetsmarknaden. Nej inte stället hon var på intervju på. ;)
 
De vi hyr lager av har sålt huset och måste kränga iväg en himla massa prylar. Vi ska ju flytta till eget lager och behöver en hel del prylar som vi fått låna av dem.
För 2500 kr har vi nu budat hem:
- Konferensgrupp med stort bord, 12 st stolar och hylla/skåp
- Whiteboard-tavla i skåp med block och projektorduk
- Elektrolux stort kylskåp
- Elektrolux kylskåp med mindre frysdel(tänkte vi ha i lillstugan här hemma som vi nu ska inreda)
- Pallställ så vi kan få upp pallar på höjd och få mer golvyta
- Stora plåthyllor
- Stort arbets/packbord

Ingen är ju senaste nytt eller supersnygg design. Men allt är helt, rent och fräscht. Funkar bra för oss tills vidare.
Skönt att inte behöva få både dyrare hyra, skaffa truck etc och sedan behöva betala 20 papp för möbler etc på en gång!
 
Läser journalanteckningen från förra fredagens möte (när vi fick veta att jag har autism 2)…
Psykologen har skrivit att jag har sagt att jag tänker döda mig själv men att jag aldrig skulle våga göra det. Det är verkligen helt fel! Vi pratade ingenting om självmord eller depression och jag har absolut inte sagt något sånt.


(Mamma ska ringa dem och påpeka att det som står där inte stämmer)
I min journal står det att jag har ADHD, vilket jag inte har. Utan AS
 
Tänkte åka till akvarie affären för att köpa lite firrar idag efter jobbet. Så det blev en tur till Bolandscity. När jag kom fram till Citygross, så vräkte det ner, så det fick bli handla där och springa ut till bussen mellan skurarna.
Har försökt få tag i akvarie affären, men de svarar inte... Vet inte om de har öppet i morgon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 190
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 224
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 139
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp