Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vackert! Och att ha sån man och små öron som utsikt också är så härligt!
Åh, så avundsjuk jag blirOklart hur det "gick" på terapin, jag gillade det Mer om det at some point kanske.
Men efter åt vi lunch och den var MAGISK.
Visa bifogad fil 69936
I min journal står det att jag har ADHD, vilket jag inte har. Utan ASLäser journalanteckningen från förra fredagens möte (när vi fick veta att jag har autism 2)…
Psykologen har skrivit att jag har sagt att jag tänker döda mig själv men att jag aldrig skulle våga göra det. Det är verkligen helt fel! Vi pratade ingenting om självmord eller depression och jag har absolut inte sagt något sånt.
(Mamma ska ringa dem och påpeka att det som står där inte stämmer)
Det är så otroligt vackert uppe på skogen här! Och att uppleva den från hästryggen gör det ju liksom bara bättreSå vackert! Och att ha sån man och små öron som utsikt också är så härligt!
Det kan jag sakna med min gamle luddgubbe.
De är verkligen beroendeframkallande Jag är tvärtom, hade en kanin som barn men inget eget sen dess förrän för 5 år sedan. Nu är det fullständigt otänkbart va utan husdjurHaha jag med kanske. Nu har vi 2 katter och ett litet akvarium. Har nog inte haft så här få djur sen innan tonåren.