Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med dig!!Gud vad jag hade älskat att arbeta som djursjukskötare.
Vad härligt!Det går äntligen framåt med min fot och fotled nu efter frakturerna. Idag kunde jag trava utan att få väldigt ont för första gången sedan skadan. Blev bara lite trav, men känns så skönt att det går åt rätt håll.
Lagom fallhöjd hehe! Skönt att allt gick välNä, inte alls. Det var bock i sväng frång en dartmoorkorsning så inte så högt fall
Verkligen!Vad härligt!
Ponnyn är också så vansinnigt söt så det går inte att bli putt på honomLagom fallhöjd hehe! Skönt att allt gick väl
Det är lite lustigt.
Nästan alla kvinnliga kamrater på jobbet såg att jag hade färgat håret. En manlig såg det
Inte på mitt jobbPå mitt jobb brukar det vara förhållandevis många (manliga) intagna som noterar frisyrändringar och nymålade naglar
Påminner om. För några år sedan hade jag färgat topparna röda eller om det var lila. Efter någon/några månader frågar en kollega. "Har du färgat håret?" Då hade den röda färgen blivit mer åt det rosa hållet.Det är lite lustigt.
Nästan alla kvinnliga kamrater på jobbet såg att jag hade färgat håret. En manlig såg det