Ok paus och funderar på att köpa mig en klocka.
Jag gillar stora, klumpiga klockro. Vad tror ni om dessa två?
alt 1 herrklocka
Alternativ 2 damklocka
Bra pris på båda och min gick sönder för ett tag sedan
här den klockan jag tittar på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alt 1 herrklocka
Alternativ 2 damklocka
alt 1 herrklocka
Alternativ 2 damklocka
Två minuter kvar, och samma meddelande står kvar..... Det är ju jättesynd för museet om det har blivit någon teknikmiss (för det verkar det ju nästan som....).Hrm... Jag bestämde mig alldeles precis nyss för att lyssna på en föreläsning från historiska museet. Börjar kl 18, men tro inte att det går att köpa biljetter ännu.... Det måste väl ändå vara något tokigt? Det står något i stil med att det inte finns några valbara artiklar, att evenemanget förmodligen håller på att skapas och att man ska återkomma senare. Men det är ju bara en halvtimme kvar tills det börjar ?
Jag måste också städa nu. Gäster på lördag... Så jag börjar med att fylla diskmaskinen iaf.Städat hus heeela dagen, nu fattas bara att ta itu med mitt eget. Varför är det så förbaskat trist?
Visst är det! Gör så, kan ju vara bra att skaffa dig verktyg för att hantera den? ❤.Så mycket mer man orkar och klarar utan ångest. Nu har jag kommit iväg och köpt en mus så jag kan cada lättare Och sett ett gäng förinspelade föreläsningar Men ja, jag skasöka läkare för ångesten för det lär ju komma igen.
Pö om pö. Tack och lov inga gäster här, men det behöver göras ändå.Jag måste också städa nu. Gäster på lördag... Så jag börjar med att fylla diskmaskinen iaf.
Jag har ju hanterat ångest med mat tidigare. Det går ju inte direkt nu efter en gbpVisst är det! Gör så, kan ju vara bra att skaffa dig verktyg för att hantera den? ❤.