Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok paus och funderar på att köpa mig en klocka.

Jag gillar stora, klumpiga klockro. Vad tror ni om dessa två?
alt 1 herrklocka
2d925176f9c3cf72a45a2c53483f9880.jpg


Alternativ 2 damklocka
RG341R-632--1-.jpg


Bra pris på båda och min gick sönder för ett tag sedan
1616604212754.webp

här den klockan jag tittar på.
 
Hrm... :meh: Jag bestämde mig alldeles precis nyss för att lyssna på en föreläsning från historiska museet. Börjar kl 18, men tro inte att det går att köpa biljetter ännu.... Det måste väl ändå vara något tokigt? Det står något i stil med att det inte finns några valbara artiklar, att evenemanget förmodligen håller på att skapas och att man ska återkomma senare. Men det är ju bara en halvtimme kvar tills det börjar O_o:confused: ?
Två minuter kvar, och samma meddelande står kvar..... :meh: Det är ju jättesynd för museet om det har blivit någon teknikmiss (för det verkar det ju nästan som....).
 
Fy så slut jag är. Glömde ta med anteckningarna så jag kunde inte journalföra idag men hade ändå halv dag med beredning, sedan ett möte och sedan avlastade jag min handledare och sen avslutade jag en utredning som legat och skvalpat i onödan.

Sedan frågade tre olika personer om jag sökt tjänsten som ligger ute men det hade jag inte ens tänkt på, dels eftersom jag redan jobbar och dels eftersom jag ju inte motsvarar kravprofilen = färdig socionom.

Men kanske ska prata med chefen om det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 373
· Visningar
38 260
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp