Möblerna kom redan 09.30 Nu ska jag pausa från ihopsättandet. Ett skåp nästan klart (luckorna kvar).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för en artikel!Läser en artikel om att låginkomsttagare, lågutbildade och utrikesfödda är överrepresenterade bland de som avlidit av Covid-19. Alltså, kommentarsfältet.. ”Trams, det är immunförsvaret som styr!”, ”Skitsnack, jag är både låginkomsttagare och invandrade för 40 år sedan och är frisk!”. Orkar inte
Vad är det för en artikel!
så exponering + sämre möjligheter är en farlig kombination. måla mig överraskad. tack för artikeln.https://omni.se/hogre-dodlighet-av-covid19-for-laginkomsttagare/a/41W3JG
Skillnad i hälsa i socioekonomiska grupper med andra ord, så inget nytt under solen.
Och för mig handlar det om att man ibland är snäll och ställer upp för folkFör mig handlar det om att min lediga tid är viktigare än att serva glömska människor. Särskilt när det handlar om fem minuter bort så kan personen som glömt fixa det på sin lunch. (Jag har överlag otroligt svårt för folk som glömmer eller inte har koll.)
Och för mig handlar det om att man ibland är snäll och ställer upp för folk
Wi-Fi ligger nere Nåja, ska ju ändå bara hålla på att skruva möbler...