Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser en artikel om att låginkomsttagare, lågutbildade och utrikesfödda är överrepresenterade bland de som avlidit av Covid-19. Alltså, kommentarsfältet.. ”Trams, det är immunförsvaret som styr!”, ”Skitsnack, jag är både låginkomsttagare och invandrade för 40 år sedan och är frisk!”. Orkar inte 😅:banghead:
 
Läser en artikel om att låginkomsttagare, lågutbildade och utrikesfödda är överrepresenterade bland de som avlidit av Covid-19. Alltså, kommentarsfältet.. ”Trams, det är immunförsvaret som styr!”, ”Skitsnack, jag är både låginkomsttagare och invandrade för 40 år sedan och är frisk!”. Orkar inte 😅:banghead:
Vad är det för en artikel! :crazy:
 
Sitter och slappar på jobbet innan det är dags fortsätta. Räknar ner timmarna... Själva jobbet är mest stress och kaos just nu. Men snart är det fredag och i helgen ska jag va hundvakt så bara att stå ut och tänka på det positiva. Längtar verkligen till lördag, jag och vovven ska på långpromenad till ett friluftsområde och ha picknick :love:
 
Jag orkar inte mer nu. Är så fruktansvärt slut i huvudet och allt bara hopar sig.

Blir några timmars extra jobb idag med. Ena chefen var härinne nu men jag hann inte prata ngt då jag hade både kund i telefon, skulle lasta och det kom en leverans. Hann bara hojta till honom att vi måste ha in folk för att kunna leverera.

FUCK THIS SHIT! Jag får inte tillräckligt med betalt för att lösa allt de kastar över mig.
 
Fick äntligen änden ur och bokade besök hos ortopeden för att kolla upp mina ben. De blir bara värre och värre och värken i höger knä har inte gått bort. Men ffa är det faktum att jag inte kan gå mer än 100 m utan att vaderna blir stenhårda klumpar som värker något så förbannat och gör ont så måste stanna och helst hitta någonstans att sitta för att få smärtan att gå ner. Spelar ingen roll vilken slags skor jag har, inlägg, inte inlägg, stövlar, klackat. Numera har jag träningsvärk när jag vaknar för att jag gått till ICA :crazy:

99.9% säkerhet att ortopeden skickar mig direkt vidare till fysio, men tänker att det är bättre att han får titta på eländet innan.
 
Magen har varit bra typ en vecka nu efter tips på buke om att ta fler omeoprazol varje dag. Men igår kraschade den igen och jag har knappt sovit inatt. Nu är magen bra igen, men jag är riktigt trött. Borde gå ned till affären och köpa frukostmat innan folk slutar jobbet, men orkar inte..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 377
· Visningar
38 441
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp