den saknar tre saker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
den saknar tre saker!
den saknar tre saker!
jag forstar, men varför en frukt tangentbord?Inte da! Det ar det basta keyboard i varlden, knappar som ar perfekta att skriva pa.
Slit ut kontakten och bra typ 30 min, då borde du kunna öppna luckan.Jobbat fram till nu på grund av struliga kunder och när jag äntligen tänkte ta kväll så pajade tvättmaskinen, med tvätten i och vägrar öppna sig. Sån jävla julfeeling just nu alltså
Slit ut kontakten och bra typ 30 min, då borde du kunna öppna luckan.
Vår nuvarande (har en ny som vi inte installerat) har bråkat med att vägra öppna luckan x antal gånger. Den brukar alltid gå att öppna till slut.Gjorde det. Sa killen på jouren som skulle gå av sitt skift om 20 min så fattar att han ville att vi skulle testa 30 min Men nej, den vill inte
Vår nuvarande (har en ny som vi inte installerat) har bråkat med att vägra öppna luckan x antal gånger. Den brukar alltid gå att öppna till slut.
Dog er? Eller gick luckan inte att öppna bara?
Här är det annandagen som är den stora jaktdagen.
Jag låter hunden göra jobbet och dricker kaffe!Åh herregud, annandagsjakten. Min pappa mfl envisades med att jaga hare - varför just det har jag ingen aning om. Och vi andra kommenderades att gå drev. Jag drullade omkull i djuuuup lössnö och fick den överallt innanför ytterkläderna och i stövlarna. Sedan gick jag vilse (det är en udde och vi skulle gå tvärs över så fråga mig inte hur) snubblade och trillade nerför en backe och in i någon stickig buske (med ännu mer snö). Lät som ett helt drev själv och fick räddas av min svåger eftersom jag gick omkring planlöst och skrek hallå.
Nästa år sa jag artigt men bestämt nej tack och satt vid datorn med hunden sovande bredvid och myste medan alla var ute. Friluftsmänniska med lokalsinne är jag definitivt inte
jag forstar, men varför en frukt tangentbord?
apro på apple,Jag alskar frukt och har touch pad, laptop, telefon, tablet, klocka, horlurar och funderar pa om det inte finns nagot mer i fruktvag jag kan tankas behova.