Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra! Och tack för påminnelsen, jag måste plocka upp det rökta köttet och den rökta fisken från frysen där jag gömde det för att rädda det ifrån att bli uppätet innan julafton.Fick precis oväntat erbjudande om att få 27 kg vildsvinskött från jägarna som släpat in 2 grisar från vår mark för en vecka sedan. Lyckades ta emot runt 13 kg och resten fick de själva.
En av sönerna älskar vildsvinskött och bättre julklapp kunde nog inte någon ens ha fantiserat om!
apro på apple,
Här blir det liknande, med hummer till förrätt och så får väl jag hitta på efterrätt också. Och så får jag väl börja äta vid lunch för att få i mig alltJag frågade dottern vad hon ville äta på nyår. Hon vill ha oxfilé eller möjligen ryggbiff och till det potatisklyftor och rödvinssås. Det låter ju faktiskt gott
Blev du själv i jul eller är särbon hos dig? Hör av dig om du vill prata bort en stund, jag har tid att lyssna och prata.Bröt ihop litegrann så jag ska gå och lägga mig nu. Jag var till minneslunden igår och talade om för pappa att mamma är på väg snart
Blev du själv i jul eller är särbon hos dig? Hör av dig om du vill prata bort en stund, jag har tid att lyssna och prata.
Det kan jag verkligen förstå!Tack Jag är själv hemma med katten, jag tycker det är skönast och som det är med mamma vill jag inte åka iväg långt. Plus att jul känns fel om jag inte får hälsa på pappa i minneslunden.
Alltså grannbyn det är ett väldigt aktivt samhälle med en stor grupp människor som verkligen vill att byn/samhället ska växa och må bra. Nu har ett gäng åkt med lastbil och hämtat flera vändor snö vid ishallen i staden och lagt ut i pulkabacken så barnen kan åka pulka i morgon.