Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har även bakat pepparkakor. Trött på skitugnen här hemma dock. Ena gången blir pepparkakorna perfekta på 5 minuter, andra på 1 minut. Inne i högra hörnet blir allt bränt fortare än någon annan stans :meh: Så några blev brända tyvärr.
Läste Skit-ungen och hann tänka 1. Hon har ju inga ungar (än)?!! 2. Har inte hört om några småsyskon?!! innan jag läste en gång till och läste rätt... :o:rofl:
 
Julklapp till firrarna
 

Bifogade filer

  • 20201219_130932.webp
    20201219_130932.webp
    251,2 KB · Visningar: 16
Vänsterfoten började plötsligt klia i em o så typ svullnad vetisjutton om de e nån bett från ohyra....avvakta och se. Vart med om de där en gång innan o då vart jag biten av en jävla myra 😂
 
Jag är fortsatt sjuk och har sovit mest hela dagen. Så jäkla tråkigt! Åt frukost kl 17. 😅
Min näsa börjar se mindre svullen och konstig ut. Jag har ju rätt smal och kantig näsa. Igår var den som en Mumin-näsa. Så konstigt svullen, bred och oformlig. Sprayade in lite bakterie/virus-dödande då och idag har iaf ena sidan någon form av konturer.
Ville inte pussa sambon först igår för att jag inte ville smitta honom. Han svarar "som vi lever och delar allt möjligt och delar sprutor är det väl kört iaf".
Vi tar alltså ett flytande kosttillskott som man sväljer och suger upp rätt mängd med doseringsspruta för oralt bruk.
Lät som värsta heroin-gänget liksom.. 😂
 
Klockan ar nastan 1 pa dagen och jag kanner mig oerhort effektiv i dag. Jag har hunnit med att stada upp i garaget, trana hundar (de ska fa en nose work duvning i eftermiddag sa det vore attan om de inte antligen ar ordentligt trotta i kvall:sneaky:), sla in 20+ julklappar att lagga under granen, sticka en timma och nu blir det stickning en timma till (sa jag far vila ryggen) innan jag stadar klart koket.
Visst ja ... nu ska jag ringa tre samtal ocksa. Det blir en busy Lordag, men sedan kan helgen borja!:D
 
Var det pizza hut i Täby centrum? Jag tror att de råkade ut för en brand häromdagen, en kollega fick ett sms med varning om brand i närheten och på kartan så såg det ut som att det var där pizza hut ligger.
Blir lite misstänksamt nu när du fått en svart pizza också...

Synd dock, beställde pizza från dem innan och det var en ovanligt god pizzadeg tyckte jag.
Nope, i Barkarby. Har ätit där flera gånger och det har i princip alltid varit jättebra, så jag kommer nog handla där igen. Det var inte heller någon som helst tvekan om att få pengar tillbaka eller så. Mest surt när jag var trött, hungrig och hade väntat 25 minuter på mat redan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 382
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp