Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag har IBS... symptom stämmer någorlunda förutom att det "bara" är första målet mat per dag och "bara" håller i sig i ca en timme alternativt tills toa-besök...
Ca ett år nu... ju mindre portion mat ju mindre problem...
Jag kan dock äta nåt som först måltid för dagen och bli dålig. Äter jag exakt samma mål senare som tex middag är det inga problem... så det är väldigt svårt att utesluta något som är olämpligt att äta. Det enda gemensamma nämnaren är att det är första målet mat för dagen...
Jag äter sällan frukost och lunch utan brunch och dinner
Du behöver en knäcktrattHar segat mig hela dagen men nu ska jag nog försöka ta mig ut och springa någon halvtimme. Sedan ska jag koka knäck för första gången i mitt liv.
Vet inte riktigt vem som kom på att en seg sörja ska hällas i pyttesmå pappersformar... Bävar lite inför den delen, men jag tror nog det kommer gå bra
Men då måste jag ju gå och handlaDu behöver en knäcktratt
Håller med @doppler. Knäcktratten har blivit min nya bästa vän ! Har du termometer, eller kör du kulprovet?Har segat mig hela dagen men nu ska jag nog försöka ta mig ut och springa någon halvtimme. Sedan ska jag koka knäck för första gången i mitt liv.
Vet inte riktigt vem som kom på att en seg sörja ska hällas i pyttesmå pappersformar... Bävar lite inför den delen, men jag tror nog det kommer gå bra
Jag kulprovar! Mycket roligare (och så har jag ingen termometer)Håller med @doppler. Knäcktratten har blivit min nya bästa vän ! Har du termometer, eller kör du kulprovet?