Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är fullständigt rasande. FÖRKYLD. Har varit ute typ 10 gånger sen vi började med zoomföreläsningar. Var och handlade mat åt sjuk bror i förrgår. Coop var typ tomt. Träffade inte bror. Och nu är hjärnan full med snor. För. I. Helvete.

(Är rätt pigg. Vilket bara gör att jag har ork att vara ännu mer förbannad. Inser även att det är helt okonstruktivt att vara arg på orättvisa baciller. MEN ÄNDÅ. Fockin fumin.)
SWzmsBF.gif
 
Jaha,
Måste ringa brexit, de vill slänga ut mitt barn men jag får stanna :confused:
Hanteverkare har förstört hela huset fast de bara fixat kök och badrum, har skurat och fejat i tre dagar nu och är fortfarande inte klar :arghh:
Har sovrummet fullt med brädor som någon gång ska bli en säng.
Har inte köpt en enda julklapp än och det ända julpynt jag kunnat sätta upp är en liten adventsstake i fönstret.
Ska bli intressant att se om jag lyckas fixa allt innan jul... :nailbiting:
Det där lät verkligen inte kul :( :heart
 
Jag tror vädret har hakat upp sig på molnigt och +6 grader O_o
Men det var faktiskt väldigt skönt ute i skogen, så nu är vovvarna avsprungna och nöjda, och jag har fått mitt kaffe :up:
 
Nu ar jag sa trott pa Oregon. Det har det sporegnat oavbrutet i 3 dygn 😐 och det blir inget uppehall forran Tisdag, Onsdag, och Torsdag nar vi far se solen igen. Det ar kallt och ratt, 10 - 15*C, morkt fran 5:30 pa kvallen tills 7 pa morgonen och jag langtar tillbaka till "The South" dar solen skiner varje dag.
Kanske dags for en liten biltur till sno uppe pa Mount Hood nagon av de soliga dagarna.🤔
 
Honkatten kom upp i sängen i morse och myste under täcket, älskade kissan ❤. Så härligt! Sol för tredje dagen i rad; har vi verkligen inte varit bortskämda med på sistone 😆😍. Efter jobbet, på väg till stallet, stannade jag vid Ica (var inte mkt folk alls) för att handla det sista så jag slipper sätta en fot i någon butik närmare julhelgen är planen, mycket skönt 👍.
 
Måste ringa brexit, de vill slänga ut mitt barn men jag får stanna :confused:
Hanteverkare har förstört hela huset fast de bara fixat kök och badrum, har skurat och fejat i tre dagar nu och är fortfarande inte klar :arghh:
Har sovrummet fullt med brädor som någon gång ska bli en säng.
Har inte köpt en enda julklapp än och det ända julpynt jag kunnat sätta upp är en liten adventsstake i fönstret.
Ska bli intressant att se om jag lyckas fixa allt innan jul... :nailbiting:

Hur går det med julklappar och lockdown? Får du gå ut och handla i vanliga affärer eller kör du nätklappar?
 
Njuter av att aptiten är tillbaka med en aptitretare innan middagen; grönkålskex med ädelost, chark inkl dyrgripen pata negra och ett glas rött. Ikväll blir det fettucine alfredo, kompenserar för alla förlorade kalorier under sjukdomstiden! :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 387
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp