Tror de är lite svårsmälta, speciellt eftersom jag gjorde en gbp för en månad sedan och jag vill ha dem kvarLäste: har stallat och mysit. ÄTER nu mina julleggins...
Tror jag måste sluta plugga nu och lägga ner datorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror de är lite svårsmälta, speciellt eftersom jag gjorde en gbp för en månad sedan och jag vill ha dem kvarLäste: har stallat och mysit. ÄTER nu mina julleggins...
Tror jag måste sluta plugga nu och lägga ner datorn
Tror de är lite svårsmälta, speciellt eftersom jag gjorde en gbp för en månad sedan och jag vill ha dem kvar
Viskos och polyesterJag tror helt klart de innehåller för mycket fibrer för vem som helst
Han är en mångsidig hund men när det gäller tapeter är det mer stjälp än hjälp.Är inte Ville en hund? Kan han tapetsera? Väldresserad hund
Hur kunde det ta 5 timmar?!5 timmar senare har jag äntligen kokat knäck Fysatan så lång tid det tog.
Det vill jag också veta. Det tog ca 2 timmar innan kulprovet blev rätt, sen gjorde jag dubbel sats så det tog ett tag att pytsa över all knäck i knäckformarna.Hur kunde det ta 5 timmar?!
Det beror ju lite på om man har en smal hög gryta eller en vid hur lång tid själva kokningen tar.Det vill jag också veta. Det tog ca 2 timmar innan kulprovet blev rätt, sen gjorde jag dubbel sats så det tog ett tag att pytsa över all knäck i knäckformarna.
Så sjukt för vad jag minns brukade farmor koka knäcken i typ 20-30 minuter så var det klart sen.
Kanske fuskar men jag föredrar och koka i mikron ✌Det vill jag också veta. Det tog ca 2 timmar innan kulprovet blev rätt, sen gjorde jag dubbel sats så det tog ett tag att pytsa över all knäck i knäckformarna.
Så sjukt för vad jag minns brukade farmor koka knäcken i typ 20-30 minuter så var det klart sen.
Här har du nog svaret:Det vill jag också veta. Det tog ca 2 timmar innan kulprovet blev rätt, sen gjorde jag dubbel sats så det tog ett tag att pytsa över all knäck i knäckformarna.
Aha! Aja nu är det gjort, och gott blev detHär har du nog svaret:
"Koka hellre två satser än en dubbel om du vill göra mycket knäck. Dels för att det tar lång tid att koka en dubbel sats och det kan vara svårt att hinna med att få knäcken i formar innan den stelnar.'
Det brukar nog ta max en halvtimme för min knäck att komma upp i 127 grader.