Dags att gå upp! Idag ska jag jobba 7.45-18 och jag håller tummarna för att dagen går snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haft ibs i säkert 30 år nuJag tror jag har IBS... symptom stämmer någorlunda förutom att det "bara" är första målet mat per dag och "bara" håller i sig i ca en timme alternativt tills toa-besök...
Ca ett år nu... ju mindre portion mat ju mindre problem...
Jag kan dock äta nåt som först måltid för dagen och bli dålig. Äter jag exakt samma mål senare som tex middag är det inga problem... så det är väldigt svårt att utesluta något som är olämpligt att äta. Det enda gemensamma nämnaren är att det är första målet mat för dagen...
Jag äter sällan frukost och lunch utan brunch och dinner
Dagsljus vad är det?Jag behöver städa hemma, men tar det nog sist idag. Utnyttjar istället dagsljuset till att sminka mig bara för att jag vill, och ta en promenad
Jag läste skitungen och funderade 1) på om du har barn, jag har alltid föreställt mig dig som barnlös och 2) hur den eventuella ungen skulle påverka att pepparkakorna blev brända på en minut? Men kanske genom att vrida på temperatur-saken?Produktiv och julig dag! Varit iväg med pappa och köpt julmat och gran. Han överraskade med att ha köpt fler kulor, glitter, och ljus!
Han har till och med nördat ner sig i granskötsel, julskinke-griljering och köttbulle-görande! han berättade triumferande om alla recept han hittat och hur han tänkte göra sina köttbullar.
Blir en bra jul tror jag. Min vimsiga pappa verkar ju anstänga sig, och när han väl nördar ner sig lite brukar saker bli bra. Han måste bara få vimsa lite först.
Har även bakat pepparkakor. Trött på skitugnen här hemma dock. Ena gången blir pepparkakorna perfekta på 5 minuter, andra på 1 minut. Inne i högra hörnet blir allt bränt fortare än någon annan stans Så några blev brända tyvärr.