Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och sambon åt 3.5 kilo skinka på en veckaHar delat julskinka (3 kg) med mina föräldrar. Så slapp de fundera på hur de skulle få tag i en skinka (vill för allt i världen inte gå i affärer) och så slapp jag fundera på hur två personer skulle lyckas äta upp 3 kg skinka.... När de hämtade sin del fick jag Janssons frestelse, omelett med svampstuvning och prinskorvar - MUMS !
Ja, det kanske inte är omöjligt.... Vi har haft rätt stora skinkor förut på två personer, men vi har nog aldrig lyckades äta upp dem. En hel del har hamnat i frysen och blivit pizza-topping och liknande.Jag och sambon åt 3.5 kilo skinka på en vecka
Ja vem vetVad lustigt, det var min farmor också!!
Hur många har alla dom tre karriärerna i sitt CV? Är du min okända faster??
Har delat julskinka (3 kg) med mina föräldrar. Så slapp de fundera på hur de skulle få tag i en skinka (vill för allt i världen inte gå i affärer) och så slapp jag fundera på hur två personer skulle lyckas äta upp 3 kg skinka.... När de hämtade sin del fick jag Janssons frestelse, omelett med svampstuvning och prinskorvar - MUMS !
Var det pizza hut i Täby centrum? Jag tror att de råkade ut för en brand häromdagen, en kollega fick ett sms med varning om brand i närheten och på kartan så såg det ut som att det var där pizza hut ligger.Känner mig lite paff. Skulle köpa pizza på pizza hut, beställde favoritpizzan som jag ätit fler gånger än vad som går att räkna (). Fick efter 20 min pizza som var så bränd att det inte gick att se vad som var på den. Jag var inte ens säker på att det var rätt pizza. Klagade och kockens(?) förklaring var att även en ny pizza skulle bli så, det blev så pga rödlöken...
Alltså, aldrig att någon pizza jag ätit blivit helt svart pga lök av något slag... Det blev pengarna tillbaka och annan middag.