Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh så avis! Har också slitit hårt senaste tiden och såg fram emot precis samma typ av kväll och stundande ledighet. Men ligger istället sjuk i ngn skum förkylning sedan 3 dagar. :meh: Covidtestad och har orkat att tömma diskmaskinen + laga superenkel pastalunch idag i alla fall. Så sugigt!
Åh nej, snacka om antiklimax :( Du får ta igen allt bubblandet dubbelt upp när du blir frisk helt enkelt, det är det enda rätta! Krya på dig!
 
Hade tänkt försöka lägga mig tidigt för en gångs skull. Verkar som att någon granne har typ fest?? Spelar hög musik med bas rakt ovanför mig.

Får se hur länge dom håller på. Sålänge äter jag lite brieost och dricker te. Ska se om jag hittar något att se på tvn också...
 
Tanken var god i alla fall! :rofl:
6E33E9E3-136B-4672-AF20-1FB9373BD7E4.png
 
Trött och såååå segt att kliva upp ur sängen och lämna älsklingen som sover vidare så skönt 😄. Seeeeg av all (för mycket, nu kommer jag att äta mindre framöver, men var ju verkligen såå sugen ju hihi) julmat försent igår haha och inte för mycket sömn heller 😴. Jaja. Blev lite piggare av att se att jag fick semester både dan före dan och julafton precis som jag önskade 😃👍.
 
Håller ett extra öga på marsvinet Charlie. Idag är första dagen utan smärtstillande efter det konstiga sjukdomsanfallet med ont i magen som han fick i måndags.

Jag vill ju förstås att han ska vara helt smärtfri nu och bete sig som vanligt, men om han inte är det så vill jag upptäcka det fort, så jag kan agera.
 
Nu kollar jag på någon slags julspecial med Nigella och önskar mig ett stort kök som det faktiskt går att göra något vettigt i... I vårt nuvarande är det trångt om man är ensam, det går inte ens att stå framför ugnen och plocka ur saker, utan man måste stå på sidan :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 379
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp