Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nu fått tre mail om att paketet är försenat och sex sms att det är försenat och jag behöver välja en ny leveranstid. Trots att jag redan för tre mess sedan valt ny ankomsttid. :rofl:

Jobbar hårt gör de iaf.
Min morbror jobbar på PostNord sedan ja över 30 år snart måste de vara han säger att det här är värsta tiden på året 😅 Säkert ännu värre i år när folk beställer mer på nätet 🙄 Inte avundsjuk direkt på de stackars människor som jobbar med pakethantering 😬
 
Nu har morsans ”kran” ringt ambulans som lär lämna henne på BAS på St Göran. Och det är väl rimligt. ”Kranen” verkar inte ha egna pengar (och mamma har inga, oklart varför) så alkoholen kommer ju ta slut = abstinens.

Lillebror är en duktig son och ska prata med sjukhuset och sedan den som möjliggör den här nivån av intag.

Jag laddar lite mentalt för städning av lägenhet under veckan om inte hemtjänsten fixar det, nu hann de nog bara med ett besök idag.
 
Nu har morsans ”kran” ringt ambulans som lär lämna henne på BAS på St Göran. Och det är väl rimligt. ”Kranen” verkar inte ha egna pengar (och mamma har inga, oklart varför) så alkoholen kommer ju ta slut = abstinens.

Lillebror är en duktig son och ska prata med sjukhuset och sedan den som möjliggör den här nivån av intag.

Jag laddar lite mentalt för städning av lägenhet under veckan om inte hemtjänsten fixar det, nu hann de nog bara med ett besök idag.
Men hon borde väl fått pension idag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 378
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Drömmen om en hästtransport
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp