Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min morbror jobbar på PostNord sedan ja över 30 år snart måste de vara han säger att det här är värsta tiden på året Säkert ännu värre i år när folk beställer mer på nätet Inte avundsjuk direkt på de stackars människor som jobbar med pakethanteringJag har nu fått tre mail om att paketet är försenat och sex sms att det är försenat och jag behöver välja en ny leveranstid. Trots att jag redan för tre mess sedan valt ny ankomsttid.
Jobbar hårt gör de iaf.
Men hon borde väl fått pension idag?Nu har morsans ”kran” ringt ambulans som lär lämna henne på BAS på St Göran. Och det är väl rimligt. ”Kranen” verkar inte ha egna pengar (och mamma har inga, oklart varför) så alkoholen kommer ju ta slut = abstinens.
Lillebror är en duktig son och ska prata med sjukhuset och sedan den som möjliggör den här nivån av intag.
Jag laddar lite mentalt för städning av lägenhet under veckan om inte hemtjänsten fixar det, nu hann de nog bara med ett besök idag.
Men hon borde väl fått pension idag?
Jag har nu fått tre mail om att paketet är försenat och sex sms att det är försenat och jag behöver välja en ny leveranstid. Trots att jag redan för tre mess sedan valt ny ankomsttid.
Jobbar hårt gör de iaf.
Om paketet är i Årsta så är nog problemet att de haft en explosion där
Du menar väl existensiell?Ska sova men fastnade lite i mobilen. De nya hårdare restriktionerna kan nog vara dödsstöten för min VFU. Men på måndag är jag essentiell, ska skjutsa två anställda utan körkort.
Jag ser er inte på deras skärm :PA och jag har dansparty med Musikhjälpen