Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir inga fler utflykter i trapphuset för Megara. Jag räknade med att om det kom in människor skulle hon raskt springa upp till mig. Problemet är att mina grannar som bor under har hund! Så Megara smet in i deras lägenhet :o Jag rusade ner och sa den där klassiska hundägargrejen, hon gillar hundar, det är ingen fara!

Mannen hade tagit upp en väsande (han visste inte att det var att han tog upp henne som gjorde henne upprörd klösande och bitande Megara). Så jag bar upp en uppburrad Megara med ekorrsvans som försökte smita ut genom dörren igen efter att jag stängt den. Men så roligt ska vi inte ha det!

Vilken katt när hon ser en hund som går in i en lägenhet, springer efter in? :crazy:
 
Fattar inte att jag är klaaar! I alla fall med mönstret! Fyfan vad skönt. Vilken lättnad. Har haft ångest över det här snörlivsprojektet så pass att jag inte sytt på hela året typ.

giphy.gif
 
Det blir inga fler utflykter i trapphuset för Megara. Jag räknade med att om det kom in människor skulle hon raskt springa upp till mig. Problemet är att mina grannar som bor under har hund! Så Megara smet in i deras lägenhet :o Jag rusade ner och sa den där klassiska hundägargrejen, hon gillar hundar, det är ingen fara!

Mannen hade tagit upp en väsande (han visste inte att det var att han tog upp henne som gjorde henne upprörd klösande och bitande Megara). Så jag bar upp en uppburrad Megara med ekorrsvans som försökte smita ut genom dörren igen efter att jag stängt den. Men så roligt ska vi inte ha det!

Vilken katt när hon ser en hund som går in i en lägenhet, springer efter in? :crazy:
En Megara :idea:
 
Åh, vilken jobbig situation. En blir nog aldrig riktigt redo och beredd på sånt, tror jag, även om vi alla hanterar situationer väldigt olika förstås. (Förlåt, jag vill så gärna men tycker att det är så svårt med formuleringen..) Pälsbollar är mycket bra att ha intill! :heart

Inget fel på din formulering :heart

Jag är rätt härdad, jag har varit med om så mycket skit i mitt liv att det ska mycket till för att knäcka mig. På något vis reser jag mig igen.

Men givetvis är det enormt svårt och jobbigt just nu och det blir som sagt uppblandat med hur det var när pappa dog också (han var gammal och skröplig men blev akut dålig dagen efter jag fyllde 40 och dog lite mer än en månad senare så det var mer av en chock).

Edit: Sedan hoppas jag för mammas skull att hon släpper taget snabbt så hon slipper lida :heart
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 376
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp