Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En MegaraDet blir inga fler utflykter i trapphuset för Megara. Jag räknade med att om det kom in människor skulle hon raskt springa upp till mig. Problemet är att mina grannar som bor under har hund! Så Megara smet in i deras lägenhet Jag rusade ner och sa den där klassiska hundägargrejen, hon gillar hundar, det är ingen fara!
Mannen hade tagit upp en väsande (han visste inte att det var att han tog upp henne som gjorde henne upprörd klösande och bitande Megara). Så jag bar upp en uppburrad Megara med ekorrsvans som försökte smita ut genom dörren igen efter att jag stängt den. Men så roligt ska vi inte ha det!
Vilken katt när hon ser en hund som går in i en lägenhet, springer efter in?
Fattar inte att jag är klaaar! I alla fall med mönstret! Fyfan vad skönt. Vilken lättnad. Har haft ångest över det här snörlivsprojektet så pass att jag inte sytt på hela året typ.
Du är så himla duktig, jag är vansinnigt imponerad av dina sömnadsskills Själv är jag barnbarn till en skräddare och sömmerska men hade 2:a i syslöjd...
Wow! Så jäkla duktig! Så kul med lite annorlunda sykonst.Fattar inte att jag är klaaar! I alla fall med mönstret! Fyfan vad skönt. Vilken lättnad. Har haft ångest över det här snörlivsprojektet så pass att jag inte sytt på hela året typ.
Åh, vilken jobbig situation. En blir nog aldrig riktigt redo och beredd på sånt, tror jag, även om vi alla hanterar situationer väldigt olika förstås. (Förlåt, jag vill så gärna men tycker att det är så svårt med formuleringen..) Pälsbollar är mycket bra att ha intill!
Jag hade jättedåligt betyg i syslöjd med. Kan fortfarande inte sy in ett blixtlås med maskin.
Min mamma var både sömmerska,körsnär o hattmodist, inget som nedärvs.Du är så himla duktig, jag är vansinnigt imponerad av dina sömnadsskills Själv är jag barnbarn till en skräddare och sömmerska men hade 2:a i syslöjd...
Det skulle jag! Med katastrofala följder!Skulle aldrig få för mig att försöka med något sådant ens
Min mamma var både sömmerska,körsnär o hattmodist, inget som nedärvs.
Symaskin är djävulens påfund! Mvh syr inget efter 1550Jag hade jättedåligt betyg i syslöjd med. Kan fortfarande inte sy in ett blixtlås med maskin.